استقلالی ها منتظر اعلام سازمان لیگ هستند

استقلالی ها منتظر اعلام سازمان لیگ هستند

بیژن طاهری سرپرست تیم استقلال درباره سعید دقیقی سرپرست پیکان گفت چرا طاهری در جلسه هماهنگی اعلام نکرد که بازیکنانش تاج دارند؟ همون روز انجامش دادم

وی ادامه داد: مسابقه ساعت 11 بود نه ساعت 12:30 و ساعت یک بعد از ظهر دوباره از بازیکنان تیم از پزشکان تیم تست گرفتند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اینکه دوست ندارند در این تاریخ با پیکان بازی کنند، گفت: تیمی که در بالای جدول است و مشتاق است از بازی خودداری کند. ما به پیکان احترام می گذاریم، اما نباید مقابل آن بازی کنیم.” پیکان که از استقلال نگذریم. قهرمان نیم فصل ایران از هیچ تیمی نمی ترسیم.

وی با بیان اینکه چرا اسامی استقلال اعلام نشد، اذعان داشت: تا جایی که من می دانم باید پیگیری شود. بچه های ما مریض شدند و کار خوبی کردیم و این بیماری را اعلام کردیم تا بازیکنان تیم حریف مریض نشوند.

وی ادامه داد: واقعا بازی استقلال پیکان آنقدر حساس بود که می خواستیم مقابل این تیم قرار بگیریم، ای کاش این اتفاق نمی افتاد، مقابل آنها بازی کردیم اما چه خبر؟ از تیم اول ایران می گویید، بعد از روز پنجشنبه و بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان تمام تمرکزمان روی بازی با پیکان بود.

طاهری در خصوص اینکه آیا بازی این تیم مقابل هواداران در این شرایط باید به تعویق بیفتد، افزود: منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم و کسانی که تصمیم به بازی با پیکان گرفته اند نیز تصمیمات لازم را خواهند گرفت. بازی مقابل هواداران.”

دیدگاهتان را بنویسید