عده ای بردهای خارج از خانه را امتحان کرده اند/ باشگاه فولاد اصلاً منتظر پاسخ سازمان لیگ نیست

ساعت: 08:55
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797741

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: متأسفانه برخی از نتایج 3 بر صفر که خارج از زمین اعلام شده بود طعمه عده ای شد و همه به دنبال شکایت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال درباره شکایت باشگاه فولاد از باشگاه استقلال گفت: آیین نامه نقل و انتقالات در 23 صفحه توضیح داده و 13 صفحه ضمیمه آن آیین نامه است. ، تیم های نظامی و نحوه چیدمان بازیکنان نظامی در تیم های نظامی یا غیرنظامی. این قوانین کاربردی جزئی از قوانین داخلی کشور ما هستند و نمی توانیم از یک تیم تیم دیگر را بخواهیم.

وی همچنین گفت: پس فولاد به هیچ عنوان منتظر پاسخ سازمان لیگ نباشد. باشگاه فولاد استعلامات خود را از طریق مراجع قضایی فدراسیون دریافت خواهد کرد. در خصوص سربازی ملاک ما رشته نظام وظیفه و نیروی انتظامی 10+ است و تا تاریخ 1400/01/12 مرادمند و یزدانی مجوز بازی دارند.

محموده همچنین گفت: از مراجع قضایی فدراسیون فوتبال می خواهم که برای سازمان لیگ و این شکایات عاجل فکر کنند. جام رمضان را از دست دادیم؛ هر باشگاهی در مکاتبه آزاد است اما قوه قضائیه می تواند جلوی آن را بگیرد. این نتیجه 3-0 است و به نظر می رسد همه شاکی هستند. اگر هر هفته محاکمه کند، نمی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید