استقلال زستد متوقف شد

باشگاه استقلال

آنها برای استقلال فصل نقل و انتقالات جدید وارد فصل جدیدی شدند و با وجود برخی انتقادات هوادارانشان برای جذب بازیکن، با آمدن آجورلو در فاصله کمتر از یک ماه به پایان فصل نقل و انتقالات، توانستند از آرتور یامگای فرانسوی پیشی بگیرند. . به بازیکنان خود اضافه کنند.

به گزارش روزنو، بازیکنی که از ابتدا دو گل به ثمر رساند، طلسم ناکامی های استقلال در فولادشهر مقابل گندوی اصفهان را شکست و مرد اول هفته دوم لیگ برتر شد و این برگ برنده ای بود که استقلالی ها از بازیکنان خارجی استفاده کردند. .

آمدن یامگا 25 ساله پایان ماجرا نبود. مصطفی آجورلو طبق قولی که به فرهاد مجیدی داده بود، حتی اگر قرار نبود در آخرین لحظه این انتقال انجام نمی شد، راه را برای سفر مهاجم سابق استون ویلا به تهران هموار کرد اما مهاجم «فرانسوی تبار» مدیران وقت باشگاه وارد ایران شدند تا به محض ورود او دسته گل معروف رز آبی را در دستانش ببینند که به نوعی نشان می دهد همه چیز برای عقد قرارداد آماده است.

اما محدودیت هایی وجود دارد که باعث شده با وجود گذشت 4 روز از ورود او به ایران، خبری از انتقال رسمی او به استقلال نباشد که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم.

لیست بازیکنان استقلال با گذشت 23 سال از قرارداد با آرتور یمگا به شرح زیر است:

1- سید حسین حسینی 2- رشید مظاهری 3- وریا گفوری 4- محمدحسین مرادمند 5- سیاوس یزدانی 6- روزبه چشمی 7- زبیر نیکونفس 8- سید احمد موسوی 9- ابوالفضل-جلالی ارجلان-1-1- رمضانی – امین قاسمی نژاد 14 – محمدرضا آزادی 15 – سعید مهری 16 – بابک مرادی 17 – کوین یامگا 18 – محمد دانشگر 19 – مهدی مهدی پور 20 – عارف آقاسی

با توجه به لیست فوق، باشگاه استقلال طبق قانون لیگ در خصوص بازیکنان بزرگسال جای خالی ندارد (هر تیم لیگ برتری می تواند از 20 بازیکن بالای 23 سال استفاده کند) و به همین دلیل آبی های پایتخت تا به امروز موفق به امضای قرارداد با رودی زاستد در این سازمان نشده اند. از لیگ پیش از این گفته شده بود که به دلیل حضور دو بازیکن در سمت راست خط دفاعی که هنوز نتوانسته اند موسوی را راضی به خروج از لیست در این فصل کنند، قصد فسخ قرارداد با احمد موسوی را دارند.

موسوی در آخرین اظهارات خود در این خصوص گفت که همچنان بازیکن استقلال است و بنابراین باید به تمرینات برود و در کنار این تیم باشد.

به نظر می رسد او از رفتار باشگاه بسیار ناراحت است و تصمیم گرفته است طبق قراردادی که دارد از اختیاراتش استفاده کند، حتی اگر رفتارش به این قیمت تمام شود، مجیدی او را در لیست سیاه قرار می دهد و در طول فصل از او استفاده می کند. نه

در ادامه این ماجرا فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی در خصوص بازیکنانش اعلام کرد که برای بازی از هفته چهارم مقابل فجر سپاسی ژست دارد. می توان حدس زد که سرمربی استقلال احتمالا با صحبت هایی که با آجورلو داشته این اظهارات را مطرح کرده است.

اما راه خروج آجورلو از این سختی که می تواند یکی از اولین چالش های جدی او در استقلال باشد، چه می تواند باشد؟ در حالی که در فضای مجازی اعلام شده بود موسوی با اصرار او در این تیم می ماند و حتی نام آرمان رمضانی یا بابک مرادی را هم در لیست بازیکنان خروجی ذکر کرد، اما باشگاه استقلال در جایگاه های قبلی خود باقی ماند و فرهاد مجیدی به موسوی گفت: نیازی به این بازیکن نیست

برخلاف برخی ادعاها مبنی بر اینکه آجورلو در حال مذاکره با آرماند رمضانی برای جدایی این بازیکن است، استقلالی ها قاطعانه اعلام کرده اند که احمد موسوی را از لیست این تیم حذف کرده اند و تا زمانی که نام این بازیکن حذف نشود، این بازیکن در ذهن فرهاد مجیدی جایی ندارد. رودی زاستد مهاجم آبی ها برای همراهی تیمش در دیدار مقابل فیرسپاسی مشکلی نخواهد داشت.

در مورد سعید مهری هم که شایعات اختلافی به گوش می رسد، باید گفت که سرمربی استقلال با توجه به حضور موثرش به عنوان ذخیره اول مقابل ذوب آهن، قصد از دست دادن این بازیکن را ندارد و تنها ترک فعلی شاگردان مجیدی است. فقط سید احمد موسوی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید