پازل مهم زستد پس از 296 دقیقه بازی بدون گل در استقلال

پازل مهم زستد پس از 296 دقیقه بازی بدون گل در استقلال

استقلال در سال های اخیر در زمینه خریدهای خارجی خبرساز شده است; از حضور بازیکنان مطرحی چون سرور جباروف، مامه تیام، آیاندا پاتوسی، هروی میلیچ و شیخ دیاباته گرفته تا جذب بازیکنانی چون مارکوس نویمایر و الحاجی گرو که به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته اند.

به گفته فرهاد مجیدی، آبی ها برای لیگ بیست و یکم و برای تقویت خط حمله دو بازیکن خارجی از فرانسه و بنین را به خدمت گرفته اند، کوین یامگا و رودی. بازیکنانی با سابقه بازی در لیگ دانمارک و لیگ جزیره انگلیس. یمگا در اولین دیدار توانست دل هواداران استقلال را به دست بیاورد و موفق به گلزنی شود اما شرایط برای مهاجم 33 ساله آبی ها فرق می کند.

زستد که از هفته چهارم توانست به جمع استقلال اضافه شود، روز گذشته در شهرآورد مقابل فرهاد مجازی، نساجی، صنعت نفت و در ترکیب اصلی آبی های پایتخت قرار گرفت اما فرهاد مجیدی قدر هیچ یک از موقعیت ها را ندانست. و نتوانست گلزنی کند.

او که به عنوان جانشین شیخ دیابات، آقای گل لیگ نوزدهم با پیراهن استقلال، به جمع آبی پوشان پایتخت کشیده شد، بدشانس بود. چرا که شاید اگر صحنه جنجالی دربی دیروز از روی نقطه پنالتی گرفته می شد، لیست به نفع مهاجم می شد اما همچنان در کارنامه رودی زاستد 296 دقیقه بازی بدون گل دیده می شود.

این عملکرد بی سر و صدا و البته بدون قرار گرفتن در موقعیت 100 درصدی گل باعث شد تا مهاجم آبی های بنینی خیلی زود مورد انتقاد و حتی انتقاد هواداران استقلال قرار بگیرد؛ با این حال زستد هنوز فرصت دارد تا با گلزنی این گل را جبران کند و برخی از پیشکسوتان استقلال معتقدند که گلزنی می تواند موتور مهاجم سابق استون ویلا را روشن کند و او بهترین گلزن آبی ها شود.
حالا به نظر شما هواداران استقلال آیا زستد می تواند مثل تیام و دیابت مهاجمی باشد و در گلزنی های هفته های آینده به استقلال کمک کند یا عاقبت بی سر او در آبی پوشان یادآور الحاجی گرو و بازیکنان خارجی مشابه داستان استقلال؟

دیدگاهتان را بنویسید