کمپین بدون اعدام تکه ای از پازل جنگ روانی دشمن است

این کارشناس سیاسی ادامه داد: فضاسازی برای دشمن قبل از اعدام قاتلان و قمه داران در جنگ روانی را «روایت گام دوم» می گویند، یعنی بر اساس اصل و گام اول ماجرا و چرایی قضایی است. نظام حکم اعدام یک نفر را صادر کرد که به این موضوع اشاره نشده و ماجرا از جایی که به نفع دشمن است و از مرحله دوم روایت می شود.

وی افزود: دشمن با سرکوب، فضاسازی و جنگ روانی به دنبال این است که جمهوری اسلامی را سرکوبگر، دیکتاتور و ناقض حقوق بشر معرفی کند، چه بسا چاقو کشی و کشتار افرادی مانند محسن شهرری.

این تحلیلگر سیاسی گفت: در حالی که برخی از سلبریتی ها مانند علی دایی برای اعدام نشدن به کمپین پیوسته اند و در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند، اما تناقض در عملکرد او و در مواجهه با دزد گردنبندش، فیلم که در فضای مجازی نیز قابل مشاهده است وی با اشاره به اینکه حاضر به بخشش این سارق نیست به صراحت اعلام کرد که این اتفاق ممکن است برای شخص دیگری نیز رخ دهد و این دزد جامعه را خطرناک می کند.

برزگر تصریح کرد: در حالی که دشمن می خواهد نشان دهد که مجازات اعدام در دنیا یک حکم منسوخ شده است، اما در کشورهایی مانند آمریکا نیروی انتظامی آنقدر قدرت دارد که به محض اینکه احساس کنند فردی امنیت آنها را تهدید کرده است تیراندازی می کند. بستگی به دادگاه و استرداد دارد. هیچ قضاوتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام دنیا با ناامنی اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند، تصریح کرد: پلیس آمریکا اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون بیش از 730 نفر تنها توسط پلیس آمریکا کشته شده اند و موضوع به دادگاه یا انگلیس کشیده نشده است. نخست وزیر چند سال پیش در دیدار با فرماندهان پلیس این کشور اعلام کرد که در مبارزه با ناامنی و بی نظمی از حمایت کامل دولت برخوردارند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امنیت عمومی یک جامعه خط قرمز هر کشوری است، گفت: ماده 279 قانون مجازات اسلامی به صراحت می گوید هرکسی می تواند در خیابان به قصد جان، مال یا ناموسش با اسلحه شلیک کند. به نحوی که موجب ارعاب عمومی و تشویش مردم می شود و در صورت ناامنی حکم محاربه دارد و حکم محاربه اعدام است و طبق همین اسناد و اعترافات این افراد از جمله محسن شکاری قاضی برای او حکم قانونی صادر کرد.

برزگر جهاد تبیین و روشنگری را در مقابل جنگ روانی دشمن ضروری می داند و بیان می کند: متأسفانه در عرصه روشنگری و جهاد تبیین در برابر سازه های کیهانی دشمن، در کشور ما و اقداماتی که انجام داده اند کم کاری شده است. در مقایسه با سرمایه گذاری های دشمن کم رنگ شده است، جامعه به درستی آگاه نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید