استقلال نیاز مبرمی به قهرمانی در لیگ برتر دارد

استقلال نیاز مبرمی به قهرمانی در لیگ برتر دارد

شاهین بیانی درباره وضعیت فعلی استقلال و حذف آبی ها از جام حذفی گفت: استقلال می توانست با قهرمانی در این جام و همچنین لیگ برتر دو قهرمانی را به هوادارانش بدهد اما هیچ چیز تغییر نمی کند و استقلال می تواند قهرمان لیگ برتر شود. بیشتر از هرچیزی. مهمتر است. استقلال سال هاست که این عنوان را کسب نکرده است و کسب این جام برای هواداران مهمتر از قهرمانی در جام حذفی است.

وی در خصوص برخی از حواشی و چالش های اخیر فرهاد مجیدی در مقابل هیات داوران گفت: در این شرایط استقلال بیش از هر چیزی نیاز به آرامش و دوری از حاشیه سازان دارد. برخی نمی خواهند استقلال موفق شود و در این شرایط مجیدی و شاگردانش مجبور نیستند از رقبا و برخی افراد عذرخواهی کنند. شش هفته مهم و سرنوشت ساز برای استقلال باقی مانده و بازیکنان و کادر فنی باید بسیار حرفه ای و هوشمندانه با این شرایط کنار بیایند.

در بیانیه ای مبنی بر اینکه استقلال پس از پایان لیگ در 13 اردیبهشت به مصاف سپاهان می رود، گفت: سپاهان یکی از تیم های خوب و با کیفیت فوتبال ایران است و این دیدار برای استقلال آسان نخواهد بود. این دیدار مهم ترین دیدار فصل استقلال است و اگر شاگردان مجیدی در اصفهان نتیجه خوبی کسب کنند، شانس قهرمانی آن ها را افزایش می دهد. استقلال مرزی امنیت خوبی برای خود ایجاد کرده و رمز پیروزی این تیم دوری از حاشیه ها و بازی های رسانه ای است. اگر استقلال در نظر داشته باشد، می تواند به قهرمانی در لیگ امیدوار باشد. در حال حاضر مهم ترین مسئله استقلال ورود نکردن به حاشیه و بازی های رسانه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید