استقلال هافبک بازیساز ندارد


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894120

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل امتیاز ضعیف مهاجمان به استقلال اشاره کرد و گفت: استقلال به دلیل نداشتن هافبک بازیساز قدرت تغذیه مهاجمان را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی امیرآبادی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به عملکرد استقلال در چهار هفته اخیر لیگ برتر گفت: استقلال هنوز در لیگ برتر به خصوص در نیمه اول عملکرد خوبی نداشته است. که بسیار انتقادی به نظر می رسید

وی عملکرد مهاجمان استقلال را شایسته این تیم ندانست و ادامه داد: شهبازاده در سه هفته پایانی لیگ عملکرد خوبی نداشت در حالی که این مهاجم در سپاهان نمایش های چشمگیری از خود به نمایش گذاشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: البته در بین مهاجمان استقلال کایدی عملکرد بهتری داشت اما سایر مهاجمان هنوز نتوانسته اند در شان نام استقلال بازی کنند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا تغذیه نشدن مهاجمان می تواند به جدایی حسین زاده از استقلال مربوط باشد؟ گفت: البته. حسین زاده هافبک تهاجمی فصل گذشته بود و در بازی ها تاثیر زیادی داشت اما با جدایی این بازیکن، استقلال با یک هافبک بازیساز خالی شده است.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد ساپینتو در چهار هفته ابتدایی لیگ تاکید کرد: حداقل 10 هفته باید بگذرد تا بتواند در مورد عملکرد سرمربی پرتغالی استقلال اظهار نظر کند اما استقلالی ها تاکتیک درستی برای رسیدن به دروازه حریف ندارند. در نیمه اول

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال که شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر را چقدر می دانید؟ وی گفت: استقلال به همراه سپاهان، پرسپولیس، گل گهر، تراکتورسازی و… شانس زیادی برای تکرار قهرمانی فصل گذشته دارند.

امیرآبادی گفت: البته هواداران باید صبور باشند و به کادر فنی فرصت دهند تا برنامه های خود را اجرا کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید