تایید صحبت های سرمربی استقلال در مورد بازگشت هافبک بازیساز

مجیدی به بازیکنی در پست هافبک نیاز دارد و با توجه به اینکه سیاوس یزدانی می تواند در ترکیب باشد، احتمالا از روزبه چسمی در پست دفاعی استفاده خواهد شد. این تعامل تا حدودی کمبود بازیکن در خط هافبک استقلال ایجاد می کند که باید تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل این مشکل برطرف شود.

مجیدی علاوه بر علی کریمی به ژان کارلوس نیز نگاه می کند. بازیکنی که در لیگ برزیل بازی می کند. محمد محبی دیگر گزینه استقلال است که مذاکراتی با او انجام شده اما هنوز حضور یکی از این بازیکنان در استقلال قطعی نشده است. واکنش های متفاوتی در فضای مجازی درباره بازگشت استقلال علی کریمی وجود دارد.

حتی برخی از هواداران برای رسیدن به نتیجه نهایی در مورد فواید و مضرات بازگرداندن استقلال این بازیکن نظرسنجی انجام دادند. در این زمینه نظرات مختلفی وجود دارد. برخی از هواداران استقلال معتقدند کریمی به دلیل مصدومیت به زمان قابل توجهی برای ریکاوری نیاز دارد. برخی نیز به جدایی او اشاره کردند. در زمان جدایی کریمی از استقلال، درخواست های زیادی برای این بازیکن مطرح شد که با این شرایط از استقلال جدا نشود، اما کریمی راهی لیگ قطر شد، تصمیمی که همچنان مورد انتقاد بسیاری از هواداران استقلال است. این سوال حالا دستاویزی برای انتقاد از بازگشت احتمالی کریمی به استقلال شده است، البته خود این بازیکن هم هیچ واکنش رسمی به بازگشتش به استقلال نشان نداده و ترجیح داده است که سکوت کند و چیزی به استقلالی ها نگوید تا تکلیفش مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید