اولین صحبت هافبک پرسپولیس در مورد جدایی

اولین صحبت هافبک پرسپولیس در مورد جدایی

تیم نفت مسجد سلیمان این روزها خود را برای حضور در لیگ برتر و جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر آماده می کند و ستاره این تیم انگیزه زیادی برای نشان دادن توانایی های خود دارد.

رضا دقانی هافبک نفتی ها در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص تمرین نفتی ها می گوید: آمادگی خیلی خوبی داشتیم و در اهواز خیلی خوب تمرین کردیم. بعد از اضافه شدن بچه های تیم ملی شرایط بهتر شد. فکر می کنم چند بازی پیش این اتفاق افتاد و الان در تهران هستیم و اردوی خوبی داشتیم.

وی درباره بازی دوستانه با استقلال گفت: بازی دوستانه خیلی خوبی با استقلال داشتیم و در دفاع و حمله خیلی خوب بودیم. امروز مستحق برد بودیم و امیدوارم بتوانیم به پیشرفت خوب خود ادامه دهیم.

دگانی درباره وضعیت آماده سازی تیم نفت گفت: قطعا خیلی بیشتر از قبل پیشرفت کرده ایم.این وقفه باعث شد بیشتر کار کنیم و تلاش بیشتری کنیم. مطمئن باشید مثل هفته های ابتدایی لیگ بهتر می شویم و از بازی فولاد به دنبال برد هستیم.

وی درباره عملکردش گفت: تا اینجای کار عملکردم خوب بوده است اما باید در هر بازی گل بزنم و پاس گل بدهم. البته این کار همه بازیکنان است و امیدوارم بتوانیم به صورت تیمی به نتیجه برسیم.

دگانی همچنین درباره دلیل جدایی اش از پرسپولیس در فصل گذشته توضیح داد: روزی که به پرسپولیس رفتم از تیم های دیگر پیشنهاد داشتم اما پرسپولیس را انتخاب کردم. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و همه آرزوی حضور در این تیم را دارند اما من کمی عجله داشتم و می خواستم بیشتر بازی کنم و به همین دلیل رفتم.

وی افزود: می خواستم بیشتر بازی کنم اما باید صبر می کردم. رابطه من با آقای گل محمدی همیشه خوب بوده اما همانطور که گفتم کمی عجله داشتم.

درست است که در تیم گل محمدی به رضا دقانی توجه نشد؟ پاسخ داد: نه اتفاقاً آقای یحیی تیم یکپارچه بود و همه بازیکنان با هم دوست بودند و اینطور نبود که من را نبرند.

هافبک سابق تراکتورسازی درباره جدایی از این تیم نیز می گوید: تراکتورسازی هم تیم بزرگی است و قرارداد من در آنجا یک ساله بود. من در پنج هفته گذشته در آنجا مصدومیت داشتم و فکر نمی کردم به زودی برگردم، بنابراین راهمان از هم جدا شد، اما به زودی برگشتم.

دیدگاهتان را بنویسید