صحبت های مثبت هافبک پرسپولیس و سپاهان

با این حال پرسپولیسی ها که در فصل گذشته فوتبال کشور سه گانه را کسب کردند، با وجود انتظار برای دریافت لیست خرید یحیی گل محمدی، مذاکرات خود را با چند بازیکن مطرح داخلی آغاز کردند.

یاسین سلمانی، هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده است در اردوی تیم امید حضور دارد تا مدیر برنامه هایش به امور نقل و انتقالات او رسیدگی کند.

این بازیکن که با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده بود از اردوی زیر 23 سال باشگاه سپاهان نیز کنار گذاشته شد تا به عنوان بازیکن آزاد به صورت رسمی معرفی شود. سلمانی مذاکرات با باشگاه های داخلی را به مدیر برنامه های رسمی خود سپرد تا با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به توافقات اولیه برسد.

درویش قصد دارد نظر یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم را جویا شود تا سلمانی را به یکی از مهم ترین خریدهای فوتبال داخلی کشور تبدیل کند. سلمانی همچنین تصمیم گرفت از صفحه رسمی باشگاه سپاهان در فضای مجازی جدا شود تا به شایعات انتقالش به پرسپولیس دامن بزند.

اگر پرسپولیس بتواند روند ادامه قرارداد سلمانی را تضمین کند، بعید نیست که این بازیکن سپاهان همزمان با امید عالیشاه، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و … به ترکیب سرخپوشان بپیوندد.

دیدگاهتان را بنویسید