یک مثبت مثبت عجیب؛ اگر می توانستم به گذشته برگردم، دوباره پرسپولیس را انتخاب می کردم

یک مثبت مثبت عجیب؛  اگر می توانستم به گذشته برگردم، دوباره پرسپولیس را انتخاب می کردم

در حالی که مدیران پرسپولیس پس از رضایت یحیی گل محمدی از فصل گذشته مذاکرات خود را با مهاجم سابق استقلال و بازیکن گارافه آغاز کردند اما برای ثبت قرارداد این بازیکن مجبور شدند نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج کنند. در نهایت شیرازید تامیروف قراردادش را با پرسپولیس به هم زد تا جای خود را به مهاجم خارجی دیگری بدهد. تامیروف که در نیم فصل سال قبل به پرسپولیس پیوسته بود تنها یک بار موفق به گلزنی شد و عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشت. پس از فسخ قرارداد فرصتی دست داد تا گفتگویی با این مهاجم ازبکستانی داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

چه شد که قراردادت را با پرسپولیس تمام کردی؟

خب این موضوع یک توافق دوجانبه بین من و باشگاه پرسپولیس بود. آنها می خواهند یک مهاجم دیگر جذب کنند و من پیشنهادهای خوبی دارم که می تواند آینده فوتبالی من را تحت تاثیر قرار دهد. با سرمربی و مدیر باشگاه صحبت کردیم و دوستانه از هم جدا شدیم. این فوتبال حرفه ای است و چنین اتفاقاتی در فوتبال می افتد. مشکلی نداشت و از پرسپولیس جدا شدیم.

می خواستی از پرسپولیس جدا شوی؟

من همیشه از یک چالش استقبال می کنم. همانطور که گفتم توافق دوجانبه بود و مشکلی نداشت. برای پرسپولیس و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در بازی های آینده موفق باشند.

در کل دوران حضورت در پرسپولیس چطور بود؟

پرسپولیس باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. من در این تیم چیزهای زیادی یاد گرفتم و این یک تجربه بزرگ برای من بود. روزهای خوبی را با دوستان عزیزم در پرسپولیس سپری کردم و دلم برایشان تنگ شده است. در مجموع زمان خوبی بود و من خوشحالم که بخشی از این تیم بزرگ و فوق العاده هستم.

به عقب برگردی، پرسپولیس را انتخاب می کنی؟

بله حتما. پرسپولیس یکی از تیم های مطرح آسیاست و دوست دارم بازی در این تیم بزرگ را تجربه کنم. چالش مهمی در دوران ورزشی من بود و اگر دوباره برگردیم، دوباره پرسپولیس را انتخاب خواهم کرد.

برخی از هواداران پرسپولیس به نوعی مخالف حضور شما بودند. آیا این موضوع در فسخ قرارداد شما تأثیری داشت؟

من همیشه برای هواداران پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم و آنها را دوست دارم. آنها همیشه مرا دوست داشتند و رفتار خوبی با من داشتند. من بدی از آنها ندیدم و برای هواداران پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم.

فکر می کنی پرسپولیس امسال می تواند قهرمان شود؟

بله حتما. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و از حمایت عمومی هواداران برخوردار است که موضوع بسیار مهمی است. بازیکنان بزرگی در این تیم بازی می کنند که همه آنها کیفیت بالایی دارند. به نظر من پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و خیلی زود می تواند اولین برد خود را کسب کند. درست است که دیگر در این تیم نیستم اما قطعا از قهرمانی پرسپولیس خوشحال خواهم شد.

آیا امکان بازگشت به پرسپولیس وجود دارد؟

فوتبال حرفه ای است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. پرسپولیس و هوادارانش همیشه در قلب من هستند و شاید روزی دوباره مسیرمان همان شود و به پرسپولیس برگردم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و چه سرنوشتی در زندگی ما رقم خواهد خورد.

آیا تیم بعدی خود را انتخاب کرده اید؟

حالا بازیکن آزاد هستم و می توانم به هر تیمی که بخواهم بروم. پیشنهاداتی دارم که با مشورت مدیر برنامه تیمی را انتخاب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید