می توانستم پشت فغانی پنهان شوم اما نشد!


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900352

عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: مطمئن ترین و کوتاه ترین راه برای من این بود که فغانی را در لیست نگه دارم و پشت آن پنهان شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ خداداد افشاریان، عضو هیات مدیره و رئیس کمیته داوران فیفا در خصوص اعلام لیست داوران پس از جام جهانی 2022 گفت: در فضای بین المللی کنونی دیگر جایی برای پنهان کاری نداریم و گزینه نهایی برای همه احزاب روشن است یکشنبه گذشته باید لیست خود را اعلام می کردیم و پس از 3 روز پاسخ فیفا از طریق ایمیل برای ما آمد و همه متوجه لیست شدند. این شرایط فقط برای کشور ما نیست. شرایط برای همه طرفین یکسان است و سایر داوران ما نیز آمادگی کامل دارند.

وی همچنین گفت: امن ترین و کوتاه ترین راه برای من ماندن فغانی در لیست و پنهان شدن پشت آن بود، اما باید قبول کنیم که او 4 سال خارج از ایران زندگی کرده و برای تیم پیک آپ راه حل این مشکلات مهم بوده است. .. از این سکو دعا می کنیم که تیم داوری ما به قله جام جهانی برسد و باعث سربلندی آنها شود.

افشاریان درباره مستندات VAR گفت: همه داوران بزرگی مثل کولینا، خسروی، فنایی و غیره. همچنین یک روز بازنشسته شد. ما باید جوانان را توانمند کنیم و برای رشد آنها ظرفیت ایجاد کنیم. فنادی فر در ازبکستان نیز گواهینامه VAR را دریافت کرد. این شرط مختص حضور فغانی نیست و الان می توانیم از این سیستم استفاده کنیم. به زودی سایر داوران نیز گواهینامه خود را با VAR ملی دریافت خواهند کرد.

به هر حال عضو شورای حاکمیتی و رئیس کمیسیون داوران فدراسیون فوتبال به رادیو ورزش گفت: به زودی کلاس داوری بانوان را راه اندازی می کنیم و شرایطی را فراهم می کنیم تا ظرفیت و دانش داوری آنها ارتقا یابد. با قبولی در آزمون آمادگی جسمانی در ابتدای فصل، باید به زودی در این تست ها شرکت کرده و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کند.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید