هافبک سپاهان با پرسپولیس قرارداد امضا کرد

هافبک سپاهان با پرسپولیس قرارداد امضا کرد

سایت باشگاه پرسپولیس حدود یک ماه پیش در اواسط اردیبهشت سال گذشته نوشت: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با میلاد سرلک و مهدی ترابی مدیر برنامه ها به توافق رسیده است.

با توجه به اظهارات دیگر کادرفنی باشگاه پرسپولیس شنیدیم که میلاد سرلک برخلاف مهدی ترابی به دفتر باشگاه پرسپولیس رفته و مدیر برنامه های خود را نفرستاده است! حضور شماره 10 برای دیدار با رضا درویش و رفتار متواضعانه این هافبک تیم ملی تا حد زیادی مدیرعامل پرسپولیس را مجذوب خود کرد. شنیده ایم میلاد سرلک خیلی متواضعانه با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کرده و از رضا درویش تمجید کرده است.

این دیدار حدود یک ساعت به طول انجامید اما میلاد سرلک هیچ گاه رفتاری عجیب و بی قید و شرط نداشت. رضا درویش آنقدر از اخلاق و آرمان های میلاد سرلک خوشش آمد که اعلام کرد چنین بازیکنی باید در پرسپولیس بماند.

میلاد سرلک در این جلسه به رضا درویش گفت که قراردادش با باشگاه پرسپولیس 2 میلیارد و 600 میلیون تومان است. جالب اینکه از این رقم مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به باشگاه پدیده مشهد برای کسب رضایتنامه پرداخت کرد. او این موضوع را به مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد اما خواست که اصلا رسانه ای نباشد تا هواداران فکر کنند او به پرسپولیس فشار می آورد.

همانطور که اشاره کردیم دیدار میلاد سرلک و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بسیار خوب و مفید بود. تنها شرط میلاد برای هافبک شدن تیم ملی پرسپولیس دریافت سقف قرارداد فصل آینده در این تیم بود. این شرط بلافاصله توسط رضا درویش پذیرفته شد تا به زودی برگه تمدید قرارداد به امضای طرفین برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و اطرافیانش فکر می کردند تمدید قرارداد با میلاد سرلک بسیار راحت تر از مهدی ترابی است اما …

مهدی ترابی خیلی زود قراردادش را تمدید کرد در حالی که میلاد سرلک هر روز امروز و فردا این کار را انجام می داد! سرلک در ادامه تیم ملی را بهانه کرد و به تمدید قراردادش بسنده نکرد تا اینکه بازرگان ایرانی مقیم دوبی دوباره به میدان آمد.

او که گفته می شود به علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی قول دو خرید نقدی جدید 3 میلیاردی پرسپولیس را داده است، همین قول را به میلاد سرلک داده است. میلاد سرلک باید بین 10 تا 12 میلیارد تن با پرسپولیس قرارداد ببندد و از یک تاجر ایرانی 3 میلیارد تن پول نقد دریافت کند.

گفته می شود فرم تمدید قرارداد میلاد سرلک آماده و آماده شده است. او همچنین به تاجر ایرانی قول داد به محض بازگشت از اردوی تیم ملی در قطر، قرارداد را امضا کند.

دیدگاهتان را بنویسید