قرارداد نهایی هافبک سابق پرسپولیس با سپاهان

باشگاه سپاهان که از ابتدای نقل و انتقالات به صورت جدی خواهان جذب رضا اسدی بود و در حال مذاکره جدی با این بازیکن است، در هفته های اخیر رقبایی چون استقلال، گل گهر و… برای جذب این هافبک تهاجمی مورد توجه قرار گرفته است. شخصی راه او را مسدود کرد اما در نهایت توانست با او به توافق نهایی برسد.

رضا اسدی که فصل گذشته 28 بازی در لیگ برتر برای تراکتورسازی انجام داد و از خط هافبک به هجومی رفت، عملکرد قابل توجهی با 11 گل به ثمر رساند و در رده دوم جدول گلزنان قرار گرفت و از سوی دیگر موفق شد در تنها بازی به میدان برود. بازی جام حذفی گل زد حالا با پیوستن به سپاهان راه جدیدی را انتخاب کرد.

این بازیکن که در لیگ برتر خوش درخشید و به گفته امیر کلانوی به تیم ملی دعوت شد، در چهار بازی ملی به میدان رفت و اولین گل ملی خود را در تورنمنت کفا مقابل افغانستان به ثمر رساند، حالا با پیوستن به تیم ملی، تحول بزرگی را رقم زده است. در سپاهان و امیدوار است در کنار ثلای پوشان قهرمان لیگ برتر شود.

قرارداد نهایی هافبک سابق پرسپولیس با سپاهان

رضا اسدی که تجربه بازی در رده های پایین سپاهان را دارد و در فصل 94-95 با این تیم در لیست مسابقات لیگ برتر قرار گرفت، پس از هشت سال دوباره راهی اصفهان شد تا به عنوان بازیکنی مهم و ملی پوش به این تیم بپیوندد. این بار اضافه کنید.

اسد که پست تخصصی و مورد علاقه اش هافبک دفاعی است در سال های اخیر در دفاع میانی و مهاجم نیز استفاده می شود و 11 گل برای تراکتورسازی در لیگ برتر و یک گل برای تیم ملی در خط حمله به ثمر رسانده است اما احتمالا خوزه مورایس به خاطر تعداد گل ها. مهاجمانی از جمله شهریار موگانلو، کاوه رضایی، رضا شهری و … از خرید جدید او در خط هافبک سود خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید