استقلال چه مشکلاتی دارد؟ اتفاقی که هواداران را نگران کرد

استقلال چه مشکلاتی دارد؟  اتفاقی که هواداران را نگران کرد

استقلال این روزها در حالی به صدر جدول رده بندی رسید که برخی از بازیکنان این تیم قول داده اند تا مشکلاتی را در این تیم آشکار کنند. این وعده ها را 3 بازیکن باتجربه تیم در هفته های اخیر داده اند. در آخرین نمونه، حسین حسینی دروازه بان استقلال که روز خوبی را در دیدار مقابل سپاهان سپری کرد و موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند، در پایان بازی گفت: من حرفه های زیادی دارم که به زودی در مورد آنها صحبت خواهم کرد. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

پیش از او، وریا گفوری، کاپیتان آبی‌ها نیز چنین اظهار نظری کرده بود: «من در داخل و خارج از تیم سوژه هستم. مسائلی وجود دارد که در هفته های آینده درباره آنها صحبت خواهم کرد. اظهاراتی که هواداران استقلال را بیش از هر زمان دیگری نگران کرد.

در مقابل این دو عزیز، رشید مظاهری در روزهایی که از لیست خارج نشده بود اظهاراتی مشابه کرده بود. رشید پس از بازی در نقش جهان با ذوب آهن گفت: درگیری ذهنی دارم که به فوتبال مربوط نمی شود.

مشخص نیست منظور این سه بازیکن باتجربه استقلال از این ادعاها چیست. به خصوص در فصلی که آبی ها روند خوبی در پایان داشتند و اکنون نیز در بالای جدول متمایل شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید