استیلی ستاره پرسپولیس را ربود

استیلی ستاره پرسپولیس را ربود

حمید رجبی در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: فردا بازی سختی خواهیم داشت. این تیم سریع و سریع است و بازی مستقیم ارائه می دهد. این کار ما را پیچیده می کند، اما تلاش می کنیم تا نتیجه کامل این بازی را بگیریم.

وی در خصوص جذب مهدی شیری نیز گفت: ابتدا از مدیریت و هیات مدیره بابت بازیکن در نیم فصل تشکر می کنم. ما در نیم فصل 5 بازیکن داریم و از این بابت بسیار خوشحالیم. مذاکرات و توافقاتی برای استفاده از شیر انجام شده و امیدوارم تا ساعاتی دیگر این انتقال انجام شود. تا چند روز آینده با توجه به فضای خالی که داریم برای جذب بازیکنان آسیایی یا شاید اروپایی زمان داریم و امیدواریم یک بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم.

رجبی در خصوص وضعیت پاتوس گفت: بحث تبادل پاتوس و شیر مطرح شد که باشگاه کاملا تکذیب کرد. پاتوسی در تیم ما باقی می ماند و شیری را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت می گیریم.

وی با بیان اینکه امیدهایی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند، یادآور شد: تیم ما در دو سال اخیر به دلیل بسته شدن پنجره تحت فشار زیادی بوده است. امسال هم در چند بازی اول شرکت نکردیم و این کار را برایمان سخت می کند. بازیکنان جدید هم برای هماهنگی نیاز به زمان دارند، اما با تمام انرژی و توانمان در تلاشیم تا از نام بزرگ فولاد دفاع کنیم و سهمیه بگیریم و در لیگ قهرمانان هم به دنبال صعود از گروه هستیم.

سرمربی فولاد درباره غیبت این تیم در بازی فردا گفت: حمید بوحمدان به دلیل اخراج در سوپرجام برای این دیدار مجازات می شود.

دیدگاهتان را بنویسید