استیل: فردا 6 بازیکن اضافه می شود

حمید استیلی درباره بیماری خود و تعدادی از ملی پوشان در برنامه فوتبال نوروزی گفت: وقتی تیم ملی کره به ایران آمد تست تاج و قرنطینه در محل زندگی آنها انجام شد اما ما را به هتل بردند. بازیکنان تیم دیگری را گرفتند. در آنجا تست تاج من مثبت شد و سایر بازیکنان به محل زندگی خود رفتند.

وی در خصوص ابتلای بازیکنان به تاج نیز افزود: تست الهیار صیاد منش و علی گلی زاده منفی شد و به تیم اضافه شدند اما مهدی طارمی، جهانبخش و سامان کودوس در کشور مبدا با تست تاج مثبت مواجه شدند و نتوانستند همراهی کنند. ما در این بازی هستیم.”

مدیر تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: 6 بازیکن ما احسان حاج صفی، میلاد محمدی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، امیر عابدزاده و سردار آزمون فردا در استانبول به تیم ما اضافه می شوند. در ضمن این افراد هم مثل ما باید چند ساعت صبر کنند تا تست هایشان جواب داده شود و فقط می توانند یک جلسه با تیم تمرین کنند.

وی در خصوص حضور هواداران گفت: این دیدار در ورزشگاه ملی سئول برگزار می شود و بالغ بر 65 هزار هوادار به ورزشگاه خواهند آمد. ما هم نامه ای نوشتیم که با اپیدمی کرون مشکل داریم اما هیچ اقدامی انجام نشد.

استیلی در خصوص دیدار تیم ملی مقابل لبنان در مشهد و اینکه آیا این دیدار با حضور هواداران برگزار می شود یا خیر، گفت: هنوز مشخص نیست اما هیات مدیره و رئیس فدراسیون در تلاش هستند تا این دیدار برگزار شود. مسابقه در حضور هواداران «ما هم بعد از بازی با هواپیمای چارتر به مشهد می رویم.

وی افزود: در دیدار مقابل لبنان نیز می توانیم از سعید عزت الله و صادق محرم استفاده کنیم و امیدواریم در این دیدار نیز موفق باشیم. امیدوارم بازیکنان در این دو دیدار عیدی خوبی به هواداران بدهند.

استیل گفت: “کارکنان و بازیکنان به دنبال موفقیت برای برتری در دو بازی آینده هستند.” اگرچه در بازی بسیار مهم تاثیرگذارترین بازیکنان را نداریم، اما بقیه نفرات روحیه خوبی دارند و برای این دیدار آماده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید