انگشتر نقره یا استیل؟ کدام را بخریم؟


ساعت: 20:32
تاریخ انتشار: 08/01/1401
کد خبر: 1905398

بخش مهم و عظیمی از استایل ما تحت تأثیر لوازم جانبی است. انتخاب نوع و نوع اکسسوری مخصوصا انگشتر از همان ابتدا برای همه افراد چالش برانگیز بوده و همه افراد در حین خرید بارها به این فکر کرده اند که انگشتر نقره بخرند یا استیل!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بخش مهم و عظیمی از استایل ما تحت تأثیر لوازم جانبی است. انتخاب نوع و نوع اکسسوری مخصوصا انگشتر از همان ابتدا برای همه افراد چالش برانگیز بوده و همه افراد در حین خرید بارها به این فکر کرده اند که انگشتر نقره بخرند یا استیل!

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که خواص هر یک از این فلزات چیست. انگشتر نقره دوام بیشتری دارد یا استیل؟ کدام یک از این حلقه ها با همه استایل ها یا استایل من هماهنگ تر است؟
اگر سوالات بالا به ذهن شما خطور کرده است و به دنبال پاسخ آن هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را پیدا کرده و انتخابی مناسب برای خرید انگشتر داشته باشید.

لوازم جانبی نقره و استیل، محبوب ترین لوازم جانبی موجود

با توجه به اینکه زیورآلات ساخته شده با فلزات دیگر مانند طلا قیمت بالایی دارند و همه افراد امکان خرید آن را ندارند، برای ساخت لوازم مختلف از نقره و فولاد ضد زنگ استفاده می شود و با استقبال بسیار خوبی مواجه می شود.
اگر جزو افرادی هستید که اکسسوری های خود را با استایل خود هماهنگ می کنید و علاقه زیادی به خرید اکسسوری دارید، بدون شک خرید اکسسوری های نقره ای و استیل برای شما بسیار مقرون به صرفه و جذاب خواهد بود.
محبوبیت این اکسسوری ها به حدی است که حلقه های نقره یا استیل و انواع اکسسوری ها مانند گردنبند نقره مردانه و زنانه را تقریباً در تمام جعبه جواهرات زنانه و کشوهای مردانه می توان یافت.

ویژگی های انگشتر نقره

نقره می تواند یکی از فلزاتی باشد که به وفور در جواهرسازی استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد. این فلز بسیار منعطف و سفید است و به دلیل درخشندگی و لطافتی که دارد به راحتی شکل می گیرد و طرح های پیچیده و ظریف منحصر به فردی را می توان روی آن پیاده کرد.
در ساخت انگشترهای نقره از نقره 925 استفاده می شود. عدد 925 نشان دهنده خلوص 92.5 درصد نقره و 7.5 درصد آن از فلزات دیگری است که معمولاً برای تقویت آن استفاده می شود.

نکات مهمی که قبل از خرید و استفاده از انگشتر نقره باید به آن توجه کنید!


بنر-حلقه

بدون شک هیچ چیز بدون عیب نیست و هر چیزی عیب دارد. قبل از خرید انگشتر نقره باید به این نکته توجه کرد که فلز نقره با مواد شیمیایی واکنش داده و کدر می شود.
علاوه بر این، زیورآلات نقره به عطر، عرق بدن، رطوبت و مواد شیمیایی حساس هستند. عناصر ذکر شده می توانند درخشندگی نقره را کاهش داده و آن را کدر کنند. همچنین انگشتر نقره مانند یک جواهر طلا بوده و بسیار ظریف و شکننده است.
بنابراین انگشتر نقره نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارد. اگر انگشتر نقره شما کدر یا کدر شده است نگران نباشید! می توانید آن را به مغازه نقره فروشی ببرید و از اپراتور بخواهید که آن را مانند روز اول برای شما تمیز کند.

لوازم استیل، راز زیبایی و جذابیت استایل شما

فولاد که مخفف فولاد ضد زنگ است، از ترکیب فولاد با کروم یا فلزاتی مانند نیکل به دست می آید. برای اولین بار از فولاد فلزی برای ساخت قاشق و چنگال استفاده شد. با گذشت زمان و با محبوبیت و کشف خواص بی شمارش، این فلز وارد صنعت جواهرسازی شد و در ساخت انواع لوازم استیل از جمله انگشتر مورد استفاده قرار گرفت.
به عنوان یک قاعده کلی، رنگ فولاد سفید و نقره ای است. اما می توان از روش آبکاری در ساخت لوازم و زیور آلات مختلف استفاده کرد و رنگ این فلز منحصر به فرد را تغییر داد. با استفاده از لوازم استیل به خصوص انگشترهای استیل زیبایی و جذابیت بیشتری را برای خود به ارمغان بیاورید.

ویژگی های یک حلقه فولادی

آیا می دانید کدام ویژگی باعث محبوبیت فلز فولاد در ساخت انواع لوازم جانبی شده است؟ مهمترین دلایلی که فلز استیل را به ماده ای محبوب و پرطرفدار برای ساخت زیورآلات و انگشترهای مختلف تبدیل کرده است، درخشندگی و مقاومت بی نظیر آن در برابر تغییر رنگ و خط و خش است.
حلقه های استیل و به طور کلی لوازم جانبی استیل مقاومت بالایی در برابر رطوبت، عوامل شیمیایی و اکسیداسیون دارند و بدون نگرانی در حمام و استخر و حتی هنگام شستن ظروف و دست ها قابل استفاده هستند.
علاوه بر این، درخشندگی این فلز منحصر به فرد پس از استفاده مکرر کاهش نیافته است و مانند روز اول براق و درخشان است. از دیگر ویژگی های رینگ استیل می توان به قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد که با توجه به کارکردها و مزیت های بی شماری که دارد، انتخابی هوشمندانه برای استفاده در استایل روزمره و حتی مهمانی های بزرگ است.
نکات مهمی که قبل از خرید و استفاده از انگشتر استیل باید به آن توجه کرد!
یکی از مزایای مهم فلزات فولادی و متعلقات این نوع براقیت و مقاومت بالای آنها در برابر خوردگی، تغییر رنگ و … می باشد. بنابراین می توان تصور کرد که رینگ استیل معمولا نیازی به مراقبت ندارد!
با این حال، این تصور صحیح نیست و حلقه های فولادی به مراقبت کمتری نسبت به سایر لوازم جانبی نیاز دارند. برای حفظ درخشش انگشتر استیل می توانید آن را در جعبه جواهرات قرار دهید و با دستمال کاغذی تمیز کنید.

انگشتر نقره یا استیل برای خرید؟

در قسمت های قبل به تفصیل مزایا و معایب هر یک از حلقه های نقره و استیل را بیان کردیم. با توجه به نکاتی که ذکر کردیم، حالا تصمیم گیری برای خرید انگشتر نقره یا استیل راحت تر شده است!
اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال استایلی شیک و جذاب هستید، می توانید انگشتر نقره یا استیل خود را با گردنبند زنانه کارتیه ست کنید. همچنین قبل از خرید انگشتر نقره یا استیل، بودجه خود را در نظر بگیرید و در نظر داشته باشید که هر کدام مزایای خود را دارند.

و در نهایت….
خرید اکسسوری و انتخاب نوع و نوع اکسسوری همیشه یکی از دغدغه های افرادی است که به دنبال زیباتر شدن استایل خود با کمک اکسسوری های مختلف هستند. دانستن لوازم جانبی مختلف و نحوه استفاده از آنها بسیار مهم است.
برای مثال باید بدانید که دستبند چرم مردانه را در چه سبکی و در چه شرایطی استفاده کنید تا به استایل خود جذابیت و زیبایی بیشتری ببخشد و چشم همه را جمع کند. برای راهنمایی و مشاوره بیشتر و خرید انواع اکسسوری های زنانه و مردانه هم اکنون به سایت نوا استایل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید