کدام گوشی شیائومی را بخریم؟


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819292

امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که کدام گوشی شیائومی برای شما مناسب است؟ این تعداد گزینه های شما را به حداقل می رساند. بنابراین می توانید سریع تر، بهتر و آسان تر تصمیم بگیرید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیائومی یک برند چینی است که گرد و غبار زیادی در بازار جهانی تلفن همراه ایجاد کرده است. شاید همان برند در روزهای اول طرفداران زیادی نداشت. اما امروزه برند شیائومی به لطف کیفیت عالی و قیمت رقابتی خود به یکی از محبوب ترین برندهای موبایل در بازار ایران تبدیل شده است. این برند برای هر سلیقه، هر نیاز و البته هر بودجه ای یک گوشی موبایل خاص تولید کرده است. اگر قصد خرید گوشی موبایل شیائومی را دارید، ممکن است در بین تمامی گوشی های هوشمند شیائومی دچار سردرگمی شوید و قطعا تنوع بسیار زیاد این برند شما را دچار سردرگمی خواهد کرد. برای تصمیم گیری راحت تر و بهتر در این مقاله با ما همراه باشید. امروز می خواهیم به شما نشان دهیم که کدام گوشی شیائومی برای شما مناسب است؟ این تعداد گزینه های شما را به حداقل می رساند. بنابراین می توانید سریع تر، بهتر و آسان تر تصمیم بگیرید.

گوشی های شیائومی از جمله گوشی های هوشمندی هستند که با توجه به قیمت نسبتا پایین و امکانات بسیار خوبی که در مقایسه با سایر شرکت ها ارائه می دهند، توانسته اند طی سالیان گذشته افراد زیادی را به خود جذب کنند. دلیل این امر کاملاً روشن است. همه دوست دارند بهترین امکانات را با کمترین قیمت داشته باشند و گوشی های شیائومی این امکان را برای گروه زیادی از مردم فراهم کرده اند. خرید گوشی شیائومی اغلب یک انتخاب هوشمندانه است. به خصوص زمانی که نمی توانید هزینه های زیادی را برای خرید گوشی های رده بالا خرج کنید.

گوشی شیائومی پوکو C31

اگر از طرفداران برند شیائومی هستید، باید بدانید که سری پوکو یکی از سری های معروف این برند سازنده گوشی های موبایل است. این سری مدل های مختلفی دارد. گوشی شیائومی پوکو C31 یکی از ارزان ترین مدل های سری پوکو محسوب می شود. این تلفن همراه یک گوشی ساده اما کاربردی است. این گوشی از تکنولوژی ساده ای بهره می برد و برای کسانی که به طور خاص از گوشی استفاده نمی کنند بهترین گزینه خواهد بود. در گوشی شیائومی پوکو C31 از دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی است که برای کارهای روزمره و عادی مناسب است. همچنین باید بدانید که شیائومی پوکو C31 در دو مدل رم 3 و رم 4 با 32 و 64 گیگابایت حافظه عرضه می شود. با توجه به اینکه تفاوت قیمت این دو مدل اصلا قابل توجه نیست، بنابراین بهتر است مدل رم 4 را با حافظه 64 گیگابایتی تهیه کنید.

مدل موبایل شیائومیردمی 10

در این بخش به مدل سازی گوشی موبایل شیائومی می پردازیم ردمی 10 برای معرفی شما این گوشی نسبت به مدل قبلی که به شما معرفی کردیم بسیار بهتر است. البته ظرفیت باتری، اندازه صفحه نمایش و رم مانند مدل قبلی است. اما در مدل گوشی موبایل شیائومی ردمی 10 می توانید از یک دوربین چهار دوربین با کیفیت 50 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسل استفاده کنید. این گوشی در مدل 128 گیگابایتی عرضه شده و حافظه کافی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مدل موبایل شیائومی ردمی 10 دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو است G88 که سرعت خیلی خوبی داره این یک گوشی فناوری است NFC نگهداری می شود و در عین حال قیمت بسیار مناسبی دارد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G از نظر عملکرد بسیار شبیه به مدل 10 است که در قسمت قبل در مورد آن صحبت کردیم. اما در واقع نسخه به روز شده و بزرگتر است. این گوشی به پردازنده 8 هسته ای مدیاتک مجهز شده است سایز 700 5G و بعد از اینترنت پرسرعت، نسل پنجم به خوبی نگهداری می شود. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G دارای دوربین سه گانه 48 + 8 + 2 مگاپیکسلی. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G دارای 8 گیگابایت رم و ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است که نیازی به شارژ در کل روز نخواهد بود. این گوشی یک گوشی میان رده عالی برای کسانی است که به سرعت گوشی علاقه دارند و در عین حال به دنبال گوشی با قیمت مناسب هستند. گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G این یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های میان رده شیائومی است.

گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G


85d30008 20b1 404c 9df8 3ce4720514c9 خبر خاکستری

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، سری پوکو یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین سری های شیائومی است. این سری مدل های زیادی دارد. در این میان پوکو ایکس 3 طرفداران زیادی داشت و فروش بسیار خوبی داشت. این مدل دارای سری های مختلف می باشد. در این بخش به معرفی گوشی موبایل شیائومی می پردازیم Poco X3 GT 5G میردازیم. این گوشی دارای پردازنده 8 هسته ای مدیاتک می باشد سایز 1100 5G موجود در بازار. پشتیبانی از نسل پنجم بعد از اینترنت پرسرعت. این گوشی جذاب و محبوب دارای صفحه نمایش با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. به همین دلیل این بهترین گزینه برای گیمرها است. همچنین گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G با دوربین 64 + 8 + 2 موجود است. بنابراین می توانید روی کیفیت عکسبرداری آن نیز حساب کنید. گوشی موبایل شیائومی Poco X3 GT 5G این یکی از بهترین و پرفروش ترین گوشی های میان رده شیائومی است.

مدل موبایل شیائومی Poco F3 5G

خب حالا که از سری محبوب پوکو صحبت می کنیم بهتر است سراغ مدل موبایل شیائومی برویم. Poco F3 5G همچنین در نظر داشته باشید. این گوشی در کنار سری X3 یکی از پرفروش ترین مدل های شیائومی است. در واقع مدل گوشی موبایل شیائومی Poco F3 5G Poco X3 یک رقیب جدی است. این گوشی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قلب تپنده اسنپدراگون 870 FiveG عرضه می شود. تراشه اسنپدراگون یکی از محبوب ترین تراشه ها است. به همین دلیل کسانی که به دنبال سرعت عالی با قیمت مناسب هستند، گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 5G انتخاب می شوند. این گوشی دارای دوربین 48 + 8 + 5 مگاپیکسلی با کیفیت قابل قبول می باشد.

مدل موبایل شیائومی 11T

تقریبا از گوشی موبایل شیائومی مدل 11 تیدر حال ورود به بهترین مدل گوشی های شیائومی هستیم. در ابتدای مقاله در مورد گوشی های مقرون به صرفه صحبت کردیم. سپس چند مدل میان رده با قیمت مناسب و کیفیت مناسب را معرفی کردیم. حالا نوبت به چند گوشی با قیمت نسبتا بالا و عملکرد عالی رسیده است. مدل موبایل شیائومی 11T 5G با استفاده از دوربین 108 مگاپیکسلی کیفیت تصویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین با 8 رم، 256 حافظه داخلی، پردازنده 8 هسته ای و چیپست مدیاتک سایز 1200 5Gسرعت عملکرد بی نظیری را به کاربران ارائه می دهد. طراحی مدل گوشی موبایل شیائومی 11T 5G او بسیار زیبا و شیک است و طرفداران زیادی دارد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i

گوشی موبایل شیائومی Mi 11i یکی دیگر از مدل های بسیار محبوب و شناخته شده شیائومی است. گوشی موبایل شیائومی Mi 11i – 5G همراه با تراشه معروف اسنپدراگون 888، اگر اهل دنیای موبایل هستید، می دانید که این تراشه یکی از بهترین هاست. در این گوشی به کمک تراشه اسنپدراگون و رم 8 سرعت عملی بسیار خوبی به کاربران داده می شود. همچنین با کمک دوربین 108 مگاپیکسلی می توانید از کیفیت تصویر عالی گوشی موبایل شیائومی لذت ببرید. Mi 11i – 5G مزیت – فایده – سود – منفعت.

مدل موبایل شیائومی 11T Pro


58e5fc0c 310b 4d05 8920 a810ec1e8346 خبر خاکستری

شیائومی 11 تی پرو را غول آخرین مرحله از گوشی های شیائومی می دانند! این گوشی دارای بهترین پردازنده 8 هسته ای، چیپست اسنپدراگون 888، حافظه 256 و رم 12 گیگابایتی است. به این ترتیب می توانید سخت ترین بازی های روز را روی گوشی موبایل شیائومی خود انجام دهید. 11T Pro باز کردن یک حساب کاربری. این گوشی دوربین 108 مگاپیکسلی دارد و کیفیت فیلمبرداری بی نظیری دارد. این گوشی را می توان بهترین گوشی حال حاضر شیائومی و البته گران ترین گوشی این برند نیز دانست.

گوشی شیائومی 11تی Pro به نظر شبیه سایر گوشی های می 11 است، اما تفاوت هایی نیز وجود دارد. در گوشی شما یک صفحه نمایش بزرگ با مشخصات کم مشاهده می کنید که توسط لایه ای از گوریلا گلس وکتوس محافظت می شود. در قاب پشتی گوشی و ماژول دوربین هم مشاهده می کنید که این قسمت بسیار جذاب است. قاب پشتی این گوشی برای سهولت در دست گرفتن کمی خمیده است.

دیدگاهتان را بنویسید