استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلمی بر اساس بولت استیو مک کوئین است.


ساعت: 02:09
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811909

فیلم اسپیلبرگ بازسازی نخواهد بود و انتظار می رود داستان جدیدی داشته باشد اما جزئیاتی هنوز منتشر نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلم جدیدی بر اساس شخصیت فرانک بولیت است. یک کارآگاه سانفرانسیسکو که اولین بار توسط استیو مک کوئین در تریلر فیلم Bullet در سال 1968 بازی شد.

جاش سینگر از «پست» و «اسپات لایت» فیلمنامه را می نویسد و کریستی ماکوسکو کریگر، یکی از همکاران همیشگی اسپیلبرگ، به همراه کارگردان تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهد داشت.

چاد مک کوئین پسر مک کوئین و نوه اش مالی مک کوئین تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. حضور آنها پس از مذاکرات طولانی با بنیاد مک کوئین برای خرید حقوق رسمی این قهرمان صورت می گیرد.

برادران وارنر که فیلم اصلی 1968 را منتشر کرد، استودیوی تولید اسپیلبرگ خواهد بود. این فیلم یک بازسازی نخواهد بود، بلکه یک داستان اصلی درباره شخصیتی خواهد بود که می توان گفت معروف ترین شخصیت مک کوئین است.

فیلم اصلی، گلوله، بر اساس رمان سال 1963 شاهد خاموش، داستان تحقیقات بولت در مورد مرگ یک خبرچین مافیایی را دنبال می کند. این فیلم به کارگردانی پیتر یتس یکی از معروف ترین صحنه های تعقیب و گریز با ماشین در تاریخ سینما را دارد که مک کوئین تمام بدلکاری هایش را روی فورد موستانگ انجام می دهد.

بولت نامزد جایزه اسکار بهترین تدوینگر و نامزد دریافت جایزه صدا شد.

اسپیلبرگ اخیراً بیشتر در تاریخ سینما ساخته است و اخیراً برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی بازسازی موزیکال کلاسیک وست ساید، نامزد دریافت دو جایزه اسکار شده است. خود فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن، طراحی صحنه، طراحی صحنه و لباس، صداگذاری و فیلمبرداری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید