اسکوچیچ با این حرکت طارمی را آزار داد

اسکوچیچ با این حرکت طارمی را آزار داد

ستاره سرشناس پورتو پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل لبنان در توییتر برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت کرد. مهدی طارمی با وجود دلخوری دراگان اسکوچیچ و برخی ملی پوشان پس از این دیدار پیروزی ایران را تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد.

اما چه بود؟ عصبانیت جدید مهدی طارمی چیست؟ معمولاً در غیاب ستارگان بزرگ (به دلایلی) پیراهن آنها به بازیکن دیگری در تیم ملی تحویل داده نمی شود تا آن بازیکن برگردد، اما اتفاق جدیدی در تیم ایران افتاده است.

پیراهن شماره 9 که چند سالی مهدی طارمی ستاره تیم ملی پوشیده بود به اللهیار صیادمنس، جوان 20 ساله ای که به تازگی قبل از بازی با لبنان دعوت شده بود، اهدا شد. شاید اگر این پیراهن به دست کاوه رضایی باتجربه یا حتی مهدی ترابی می رسید، مهدی طارمی دلخور نمی شد اما این کمی عجیب است.

البته مهدی طارمی هیچ اعتراضی به این اتفاق نداشت و واکنشی نشان نداد و شاید در آینده هم نشان ندهد اما در این مورد به نظر می رسد حق با ستاره سرشناس پورتو باشد.

متأسفانه به نظر می رسد دراگان اسکوچیچ صداقت و صراحت لازم را نسبت به مهدی طارمی ندارد، زیرا از یک سو با این بازیکن مصاحبه و تمجید می کند و از سوی دیگر پیراهن شماره 9 را به طعنه به 20-مهدی می دهد. ساله ها طارمی را تحریک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید