اشتباه بزرگ باشگاه اروپایی در مورد این ستاره استقلال

اشتباه بزرگ باشگاه اروپایی در مورد این ستاره استقلال

اگر به جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال نگاه کنید متوجه می شوید که سانتا کلارا از 27 بازی 15 امتیازی شده و یکی از دو گزینه اصلی سقوط محسوب می شود و به نظر می رسد در پایان فصل سرنوشت دیگری وجود ندارد. . زیرا تنها 7 هفته به پایان بازی ها باقی مانده و فاصله این تیم با منطقه امن 10 امتیاز است. تیم شانزدهم به جدول سقوط و تیم های هفدهم و هجدهم به طور مستقیم به دسته پایین سقوط می کنند.

بدون شک یکی از پشیمانی های باشگاه سانتا کلارا فروش محمد محبی در ابتدای فصل بود. باشگاه سانتا کلارا در ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان تاثیرگذار خود از جمله محمد محبی را به صورت قرضی در اختیار تیم های دیگر قرار داد تا درآمد کسب کنند اما اکنون پشیمان شده اند زیرا به جای پول به دست آمده به تیم های پایین تری سقوط می کنند. دسته E! افتی که بی شک از ارزش مالی باشگاه می کاهد و همچنان خسارات هنگفتی به این تیم وارد می کند.

سقوط سانتا کلارا به لیگ برتر پرتغال قطعا مانع از بازگشت محمد محبی به آن تیم خواهد شد و ممکن است این بازیکن را به تمدید قرارداد با استقلال یا رفتن به تیم دیگری وادار کند. گفته می شود باشگاه های الشباب عربستان و العین امارات در حال برنامه ریزی برای جذب این بازیکن هستند و با این باشگاه پرتغالی وارد مذاکره شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید