اصرار یحیی برای جذب ستاره استقلالی!

اصرار یحیی برای جذب ستاره استقلالی!

پرسپولیس در نقل و انتقالات کار خود را آغاز کرد و علاوه بر تمدید قرارداد با مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی را با قراردادی 3 ساله و مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی را با قراردادی 2 ساله به خدمت گرفت.

پرسپولیس در این فصل هر دو جام را از دست داد و نتایج خوبی کسب نکرد. همین مشکل مدیران و کارکنان این تیم را به فکر ساخت تیمی قدرتمند انداخت و مذاکرات خوبی با ستارگان لیگ برتر و حتی لژیونرهای ایرانی انجام دادند. با این حال یکی از بازیکنانی که شایعه معامله اش با پرسپولیس به گوش می رسد، میلاد زکی پور، مدافع چپ فعلی گل گهر است.

زکی پور که سابقه بازی در استقلال را دارد در دوران حضورش در جمع آبی ها بارها برای پرسپولیس و هوادارانش کری خواند و حتی یک بار هم با برانکو برخورد کرد. در کنار این مشکلات، زکی پور در حضور در استقلال با بیان داستانی به شدت به افشین پیروانی توهین کرد تا هواداران پرسپولیس به شدت از دست این بازیکن عصبانی شوند. در حالی که خبر توافق پرسپولیس با زکی پور در رسانه ها منتشر شده بود، محمد محمدی، قائم مقام این باشگاه در هر مصاحبه ای صحبت با این بازیکن را تکذیب کرد. با این حال خود این بازیکن و البته اطرافیانش به نوعی مذاکره و توافق با پرسپولیس را تایید کردند.

ماجرا از این قرار است که یحیی گل محمدی شخصا با این بازیکن تماس گرفته و به او پیشنهاد حضور در پرسپولیس را داده است. در واقع گل محمدی خودش زکی پور را انتخاب کرده و می خواهد جایگزین سعید حقی یا علی شجاعی مدافع سابق استقلال شود. گفته می شود گل محمدی علاقه زیادی به سبک بازی زکی پور دارد و به هر حال این بازیکن را برای فصل آینده می خواهد. باید دید در آینده چه اتفاقی برای این بازیکن خواهد افتاد.

از زمانی که شایعه صحبت های پرسپولیس و زکی پور در رسانه ها منتشر شد، هواداران پرسپولیس به طور کامل با این بازیکن و خرید او مخالفت کردند و تقریبا هیچ پرسپولیسی به دلایلی که در بالا ذکر شد، دوست ندارد زکی پور را در تیم محبوب خود ببیند. با این حال گل محمدی یک پا دارد و به طور جدی قصد جذب این بازیکن را داشت. لازم به ذکر است که گزینه اول یحیی برای دفاع چپ امید نورافکن مدافع تیم ملی سپاهان است اما مشکل نورافکن برای پرسپولیسی شدن این بازیکن این است که این بازیکن یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و پرسپولیس سخت کار خواهد کرد. امید بگیر با این اوصاف جدی ترین گزینه پرسپولیس میلاد زکی پور است و حالا باید دید یحیی پیروز می شود یا پرسپولیسی ها سرمربی خود را مجبور به پرسپولیسی شدن می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید