اطلاعیه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

اطلاعیه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

ثبت نام دانشجویان متعهد به خدمت آموزش و پرورش در قالب پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیمسال اول تحصیلی 1403-1402 دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ در نظر دارد از بین برگزیدگان پژوهشی منتخب دوره کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403، دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد به خدمت در مقطع کارشناسی ارشد را در مقطع کارشناسی ارشد عادی بپذیرد.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، سامانه ثبت نام به نشانی https://talent.cfu.ac.ir از امروز یکشنبه 16 خرداد لغایت چهارشنبه 26 خردادماه برای متقاضیان واجد شرایط آماده است.

متقاضیانی که واجد شرایط پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد این دانشگاه بر اساس قوانین استعدادهای درخشان هستند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام کرده و نسبت به تکمیل درخواست اقدام کنند.

دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: مدارک متقاضیانی که به طور کامل بارگذاری نشده باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد و به متقاضیان توصیه می شود قبل از ثبت نام شرایط پذیرش و دانشگاه های میزبان را به دقت مطالعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید