اظهارات تند یک استقلالی علیه بیژن حیدری

اظهارات تند یک استقلالی علیه بیژن حیدری

صنعت نفت آبادان شب گذشته در هفته دوازدهم لیگ برتر در پی پیروزی 2 بر صفر مقابل نساجی میزبان استقلال بود و در حالی که بازی بدون گل در جریان بود، بیژن حیدری یک پنالتی جنجالی را به سود آبی پوشان اعلام کرد. یمگا گل برتری استقلال را به ثمر رساند.

فرزین گروسیان دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان امروز در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این دیدار گفت: در دو هفته اخیر عملکرد خوبی داشتیم و در بازی دیروز بچه ها زحمت کشیدند و با تمرکز بازی کردند اما متاسفانه ما نتیجه ای نداشتیم.

گروسژان سپس درباره قضاوت بیژن حیدری در این دیدار گفت: آقای حیدری یکی از با تجربه ترین داوران لیگ برتر است و چنین اشتباهاتی از او بعید است. در نیمه اول روی حسین ساکی خطا شد اما داور پنالتی نگرفت و در دقیقه 65 که بازیکنان ما فرصت تک به تک شدن را پیدا کردند حردانی با دست به توپ ضربه زد. داور این بازیکن را اخراج کرد. مجازات اعلام شده برای آرمان رمضانی هم واقعا خنده دار بود. این صحنه خطا روی روی فرهادی بازیکن استقلال بود اما آقای حیدری به طرز عجیبی پنالتی گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ما هیچ وقت دنبال حاشیه و داستان نبوده و در این سال ها نشان داده ایم که فقط به دنبال فوتبال هستیم اما اتفاقات دیروز همه ما را دیوانه کرد. چنین اشتباهاتی از آقای حیدری بعید است. سه متر از برخورد دور بودم و دیدم رمضانی روی امیرحسین فرهادی افتاد اما داور پنالتی داد.

گروسیان با ابراز رضایت از عملکرد صنعت نفت در این دیدار گفت: تیم ما جوان است و در دیدار قبل نساجی را شکست دادیم و با روحیه وارد این دیدار شدیم. اگر این بازی را مساوی می کردیم، اعتماد به نفس تیم خیلی بالا می رفت. قبل از بازی می گفتیم خدا را شکر که آقای حیدری داور بود اما نمی دانستیم این اتفاقات می افتد. خوشحالم که تیم ما خیلی خوب بازی کرد. حتی یک فرصت هم به استقلال ندادیم.

دروازه بان صنعت نفت با اشاره به اعتراض بازیکنان ذخیره استقلال گفت: تیم ما هم مثل شهر آبادان مظلوم است و به همین دلیل چنین اتفاقاتی می افتد. آن روز به مدیریت باشگاه می گفتیم چرا اعتراض نمی کنیم؟ در نیمه اول بازی سعید مهری خود را به داخل محوطه جریمه پرتاب کرد و داور به او کارت زرد داد و وقتی این بازیکن متوجه شد که این اخطار تصمیم درستی است، همه نیمکت نشینان استقلال از سرمربی تا … ماساژور و دکتر روی زمین افتادند و پرسیدند چرا پنالتی اعلام شد، این اتفاق نیفتاد. ما به مسئولین گفته ایم که اگر اینطور است شما هم سر و صدا کنید تا نتیجه را به ما برگردانند.

وی درباره عصبانیت حکیم نصاری پس از اعلام پنالتی گفت: آقای نصاری کاپیتان ما هستند و طبیعی بود که عصبانی شود چرا که تیم 85 دقیقه با بازیکنان جوان ما زحمت کشید تا نتیجه بگیرد اما به استقلال امتیاز دادند. پنالتی ساده و گل زدیم. طبیعتاً همه در این شرایط عصبانی می شوند، اگر آقای ریکانی دیروز در زمین بود همین اتفاق می افتاد.

1359123
گروسیان درباره وضعیت روحی تیم صنعت نفت توضیح داد: این دیدار را شکست نمی دانیم و با روحیه بالایی به مصاف ذوب آخان می رویم. شک ندارم که جایگاه صنعت نفت بهتر خواهد شد. درود بر این تیم و این بازیکنان. همه بچه ها در حال حاضر عالی هستند و کم کم مصدومان هم به تیم اضافه می شوند. مطمئنم روزهای خوب صنعت نفت به زودی فرا می رسد. درست است که در خطر سقوط قرار داریم و وضعیت ما در جدول خوب نیست، اما هرکس به عملکرد دو هفته اخیر تیم ما نگاه کند، می‌داند که نه تنها سقوط نکرده‌ایم، بلکه در حال صعود هستیم. وسط جدول همه متحد هستیم تا مردم آبادان را شاد کنیم.

وی درباره تاثیر حضور ادسون تاوارس در صنعت نفت گفت: سرمربی جدید تیم نباید توسط من مشخص شود و کارنامه و عملکرد او بعد از دو هفته مشخص است و همه می بینند که تیم ما تغییر کرده است. آقای تاوارس خیلی زود با بازیکنان آشنا شد و به خواسته اش رسید. شرایط تیم بسیار خوب است و امیدوارم این عملکرد خوب با نتیجه ادامه پیدا کند.

بازیکن صنعت نفت در پایان درباره دیدار هفته آینده مقابل ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن تیم سخت کوشی است و عملکرد خوبی با آقای گل داشت. تارتار اما تمام تلاش خود را می کنیم تا در این بازی خارج از خانه بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم در این بازی پیروز شویم.

دیدگاهتان را بنویسید