اظهارات عجیب آرش ​​استقلال ستاره استقلال پس از حذف در آسیا

اظهارات عجیب آرش ​​استقلال ستاره استقلال پس از حذف در آسیا

آرش رضاوند درباره سومین برد استقلال در لیگ بیست و یکم گفت: خدا را شکر که یک بازی دیگر را بردیم. راستش ما مستحق برد با تراکتور بودیم. امیدواریم این روند را ادامه دهیم و در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنیم. هنوز ابتدای فصل است و البته همه تیم ها آمادگی و هماهنگی کامل ندارند اما کسب امتیاز در هفته های اول بسیار مهم است که خوشبختانه تا اینجای کار خوب عمل کرده ایم.

وی با اشاره به شیفتش مقابل تراکتور و اینکه خبرنگاران از او در مورد ناراحتی اش سوال کرده بودند، گفت: در این باره صحبت کردم و فکر نمی کنم چیزی باقی نمانده باشد. من یک بازیکن هستم و باید بازی خودم را انجام دهم. سرمربی هم مسائل فنی را حل می کند.

هافبک استقلالی ها در پاسخ به این سوال که آیا بالاخره آبی ها می توانند در این فصل قهرمان لیگ برتر شوند، به تسنیم گفت: تنها سه هفته از مسابقات گذشته و راه سخت و طولانی در پیش داریم. از این به بعد صحبت از قهرمانی درست نیست و هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم. هواداران مطمئن باشند که برای خوشحالی آنها کمی در زمین صرفه جویی نمی کنیم و هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است.

رضاوند با اشاره به اینکه سپاهان را رقیب اصلی استقلال یا پرسپولیس می داند خاطرنشان کرد: همه تیم ها به اندازه خودشان هستند و همه تیم ها رقیب استقلال هستند. امسال پنج یا شش تیم قصد قهرمانی در لیگ را دارند و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. اگر می خواهیم قهرمان شویم باید در هر بازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و چند اشتباه مرتکب شویم.

او درباره ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حذف پرسپولیس بعد از پایان کار استقلال در این رقابت ها می گوید: من فقط می توانم درباره تیم خودمان صحبت کنم. متأسفانه بعد از پایان فصل تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و همه می دانند که در آن زمان چه شرایطی داشتیم. نمی شد شرایط الهلال را با استقلال یکی دانست. فقط برای جذب یک بازیکن 500 میلیارد تن خرج می کنند و با پولی که استقلال چندین سال می تواند مدیریت کند متیو پریرا می خرند. اگر بازیکنانمان را حفظ می‌کردیم، قطعا بهتر می‌شدیم.

هافبک استقلال درباره جایگاهش در این تیم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. همیشه سعی می کنم شرایط کادر فنی را در زمین برآورده کنم و به تیم خدمت کنم. امیدوارم در بازی های آینده بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال باشم.

دیدگاهتان را بنویسید