اظهارات عجیب ریکاردو ساپینتو پس از باخت استقلال

اظهارات عجیب ریکاردو ساپینتو پس از باخت استقلال

حضور ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته اول لیگ برتر.

پیش از اظهارات سرمربی استقلال، محمدحسین زرندی، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در سخنانی کوتاه گفت که اگر دوربین های تلویزیونی وجود داشته باشد، نشست خبری برگزار نمی شود.

ریکاردو ساپینتو در ابتدای این نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول خوب بودیم. حریف موقعیت های زیادی نداشت و فقط یک فرصت داشت. کنترل خوبی بر بازی داشتیم. سپاهان منتظر اشتباه ما بود تا از آن سوء استفاده کند.

وی ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفتم داور پنالتی به نفع ما اعلام نکرد و نباید مقابل چنین تیم هایی این اشتباهات کوچک را انجام دهیم. امیدوارم در آینده عملکرد خوبی داشته باشیم و با تمرکز بالا شرایط را بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شکست زودهنگام تیمش و تاثیرات مثبت و مثبت این نتیجه اظهار داشت: رکورد برایم خیلی مهم نبود. نباید می باختیم، اما شکست خوردیم. سعی می کنیم بهتر به نظر برسیم و رشد کنیم. رکورد برایم چندان جالب نیست و امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

ساپینتو در خصوص تغییر سیستم استقلال پس از دریافت گل و احتمال بازگشت به سیستم 4 دفاعی گفت: سیستم را به 4-2-3-1 تغییر ندادیم. سیستمی که من عوض کردم 3-5-2 بود. ما در 4 هفته ای که بازی و اردو داشتیم روی این تمرینات کار کردیم و مشکل کمی داشتیم. با دو هافبک کار کردیم اما وقتی گل دوم را دریافت کردیم ذهنیتمان را از دست دادیم. همچنین پنالتی از دست رفته می توانست ما را به بازی برگرداند اما این اتفاق هم نیفتاد.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال در 20 دقیقه پایانی بازی چه برنامه ای داشت، تصریح کرد: بعد از اینکه گل دوم را زدیم، پرس خوبی داشتند و ما نتوانستیم کار خاصی انجام دهیم. می توانیم از فضا استفاده کنیم و تیراندازی کنیم. ما به اندازه کافی خوب نبودیم. نیمه اول را دوست داشتم، اما وقتی گل زدیم، شرایط تغییر کرد. ما باید تلاش کنیم تا بهتر شویم و بهتر شویم.

دیدگاهتان را بنویسید