اظهارات عجیب ستاره پرسپولیس در مورد ژست

اظهارات عجیب ستاره پرسپولیس در مورد ژست

فرشاد فرج، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل با استقلال در دربی گفت: از نظر فنی پرسپولیس خوب بازی کرد و شانس داشتیم. در بیشتر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تیم حریف خطر چندانی برای دروازه ما نداشت.

وی ادامه داد: با این حال فرصت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم وگرنه نتیجه دیگری رقم می خورد و به حق خود می رسیدیم.

فراژ درباره سومین گل متوالی پرسپولیس در لیگ گفت: طبیعی است که به مرور زمان با هم هماهنگ می شویم و بازی های بیشتری را با هم انجام می دهیم. بازی های ابتدای فصل همیشه سخت است اما به مرور زمان بازیکنان با شرایط و سبک طرف مقابل بهتر آشنا می شوند و امیدوارم این روند در مسابقات بعدی نیز ادامه داشته باشد.

مدافع پرسپولیس درباره صحنه مسابقه که تیم حریف خطای پنالتی را گفت: اصلا اشتباهی رخ نداده و پنالتی هم نبود. من به زندگی مادر مهاجم استقلال نپرداخته ام و نمی دانم این همه صحبت از پنالتی ها از کجا می آید. من که خودم روی صحنه بودم و می دانم که چیزی گرفته نشده است، حتی اگر به تصاویر تلویزیون دقت کنید، بلافاصله بعد از صحنه فریاد می زنم که چرا بازیکن استقلالش را انداخت.

فرج گفت: من هم صحنه را از تلویزیون دیدم. اگر متوجه شده باشید بازیکن استقلال بدن خود را به عقب خم کرده و سپس خود را پرتاب می کند. اگر در مورد او اشتباه می کردم، باید او را جلو انداخت. با این حال می گویم در این صحنه هیچ تماسی با حریف نداشته ام و داوران خبره هم باید با دقت به تصویر نگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید