اظهارات مشکوک ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملیات دوم حزب الله


ساعت: 23:33
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881508

پس از آنکه یک روزنامه لبنانی امروز از دومین عملیات جنبش حزب الله لبنان بر فراز میدان گازی کاریش خبر داد، ارتش اسرائیل یک هفته بعد اعلام کرد که این عملیات را خنثی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارتش رژیم صهیونیستی امشب (چهارشنبه) بیانیه مشکوکی در خصوص عملیات پهپادی جنبش حزب الله لبنان صادر کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که سه پهپاد حزب الله را بر فراز میدان گازی کاریش رهگیری کرده است.

چند ساعت پس از انتشار این بیانیه، جنبش حزب الله لبنان از اعزام سه پهپاد غیرمسلح به میدان گازی کاریش در پاسخ به تحریکات رژیم صهیونیستی خبر داد.

حزب الله اعلام کرد که گروه شهیدان «جمیل ثقف» و «مهدی یاگی» سه پهپاد غیرمسلح در ابعاد مختلف را به منطقه مورد مناقشه میدان کاریش اعزام کردند.

مقاومت لبنان تاکید کرد که ماموریت این پهپادها شناسایی بوده و “ماموریت مورد نظر و همچنین پیام محقق شد.” [به صهیونیست‌ها] رسید.”

پس از بیانیه حزب الله، یک منبع صهیونیستی نیز تایید کرد که پهپادهای ارسالی حزب الله غیرمسلح بوده اند.

روزنامه لبنانی «الاخبار» امروز (چهارشنبه) از دومین عملیات حزب الله لبنان بر فراز سکوی گازی کاریش خبر داد. این روزنامه به نقل از منابع آگاه در این زمینه نوشت: پهپادهایی که شنبه گذشته به فضا پرتاب شدند اولین عملیات نبودند، بلکه عملیات دیگری قبل از روز چهارشنبه انجام شد.

در پی گزارش این روزنامه لبنانی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» به نقل از سخنگوی ارتش مدعی شد که ارتش این رژیم چهارشنبه گذشته یک پهپاد حزب الله را رهگیری کرده است.

این ادعا تا این که رژیم صهیونیستی در بیانیه روز شنبه خود به دومین عملیات حزب الله اشاره کرد و تنها پس از انتشار گزارش امروز روزنامه الاخبار و یک هفته پس از عملیات، این ادعا را مطرح کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید