رژیم صهیونیستی از ترس حزب الله به دیوار کشی متوسل شد

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس نفوذ نیروهای مقاومت حزب الله تصمیم به محاصره شهرک صهیونیست نشین المطله در مرز با لبنان گرفت.

پایگاه سوا همچنین افزود: این در حالی است که تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای دیوار کشی در اطراف این شهرک صهیونیستی با خشم ساکنان آن مواجه شده است.

لیور بیز یکی از اعضای شورای این شهرک صهیونیستی در این رابطه گفت: زندگی درون دیوارها مانند زندگی درون زندان است. این احساس وحشتناکی است که جلوی خانه شما یک دیوار به ارتفاع 9 متر خواهد بود.

وی همچنین دیوار کشی را پیام ترس به ارتش عنوان کرد و افزود: دیوار کشی نیز از نظر امنیتی درست نیست. با این کار چه پیامی به طرف مقابل خواهیم داد؟ که ارتش می ترسد و محاصره می کند؟

این صهیونیست ادامه داد: علاوه بر این، دیوار مانع از وقوع جنگ و شلیک موشک و پرواز پهپادها نمی شود.

لازم به ذکر است که علاوه بر قدرت موشکی قدرتمند مقاومت لبنان، آنچه صهیونیست ها را تکان داد، قدرت پهپادی حزب الله لبنان بود. رسانه‌های رژیم صهیونیستی به افزایش نگرانی محافل سیاسی و نظامی این رژیم از حجم گسترده پهپادهای حزب‌الله لبنان اشاره می‌کنند.

این محافل تاکید کردند که پهپادهای حزب الله یکی از مهم ترین سلاح ها در جنگ آینده خواهند بود و می توانند اوضاع بین حزب الله و اسرائیل را شعله ور کنند.

دیدگاهتان را بنویسید