ترس فزاینده رژیم تل آویو از قدرت پهپاد حزب الله همچنان ادامه دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به دنبال افزایش ترس رژیم موقت صهیونیستی از قدرت پهپادهای حزب الله لبنان، دو مقام ارشد این رژیم شامگاه سه شنبه به وقت تهران هشدار دادند.

به گزارش سایت تایمز اسرائیل، یایر لاپید نخست وزیر و بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل روز سه شنبه یک روز پس از پرواز پهپاد حزب الله بر فراز مرزهای فلسطین اشغالی این هشدار را صادر کردند.

حزب الله لبنان اخیراً عملیات خود را به ویژه در نزدیکی میدان گازی کاریش افزایش داده است. حزب‌الله در جسورانه‌ترین اقدام خود، حدود سه هفته پیش چهار پهپاد را به سکوی گاز خود فرستاد.

در بیانیه ادعایی لاپید و گانتز آمده است: «اسرائیل آماده مقابله با هر تهدیدی است. ما وارد تقابل نخواهیم شد، اما هرکسی که بخواهد به حاکمیت ما یا شهروندان اسرائیل لطمه بزند، خیلی سریع متوجه خواهد شد که مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

به گفته کارشناسان، پرواز شناسایی پهپاد «حسن» حزب الله در عمق بیش از 70 کیلومتری فلسطین اشغالی همچنان محل بحث کارشناسان صهیونیستی است و آنها نسبت به این موضوع ابراز نگرانی شدید کرده اند.

به تازگی روزنامه لبنانی «الاخبار» با انتشار گزارشی به تحلیل نظرات کارشناسان صهیونیستی پرداخته و نوشته است که واضح است که سکوت محافل رسمی رژیم صهیونیستی در قبال این موضوع نشان از اهمیت این پیام، شرایط پیچیده دارد. و فرصت‌های محدودی که سامی تشخیص می‌دهد و ظاهراً «چیز جدیدی که دشمن فهمیده است این است که آنچه از وقوع آن می‌ترسید رخ داده است.


14010428000849 Test NewPhotoFree خبر خاکستری

علاوه بر این، الاخبار می نویسد که پرواز پهپاد حزب الله در عمق فلسطین اشغالی نشان دهنده ترس صهیونیست ها است. از این رو چندین بار درباره «خطر در اختیار داشتن پهپادهای پیشرفته توسط حزب الله و تأثیر آن بر معادلات قدرت در منطقه» هشدار دادند. از این رو حزب الله علاوه بر نشان دادن ناکامی سامانه های دفاعی رژیم صهیونیستی در سرنگونی این پهپاد، قصد دارد بخشی از قابلیت های پیشرفته خود را نیز به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید