اعتراف عجیب امید نورفکن درباره دیدار با استقلال

اعتراف عجیب امید نورفکن درباره دیدار با استقلال

پس از پیروزی دو بر صفر سپاهان مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر، امید نورافکن صحبت های خود را با اشاره به عملکرد خوب تیم حریف در نیمه اول آغاز کرد: خدا را شکر بازی لیگ اول را خیلی خوب پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول استقلال بهتر از ما بود و حقیقت را باید بگویم اما در نیمه دوم بازی را شروع کردیم. موفق شدیم دو گل بزنیم و یکی دو موقعیت 100 درصدی دیگر داشتیم که اگر خوش شانس بودیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.
دفاع چپ تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی در این دیدار و اینکه به آن فکر می کند یا خیر اضافه کرد: دو تیم از بهترین های ایران در کنار هم بازی کردند، از ابتدا برای 3 امتیاز رفتن به زمین سخت بود اما آنالیز اولیه خوبی در مقایسه با حریف.
نورافکن در پاسخ به سوال بعدی که درباره هماهنگی خوب تیم سپاهانی بود نیز صحبت کرد و گفت: شرایط تیم ما نسبت به سال گذشته کمی متفاوت است. پنج شنبه یک بازی دیگر مقابل نساجی داریم که امیدوارم 3 امتیاز را بگیریم.»
ملی پوش سپاهان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر تقسیم بندی تیم ملی پاسخ داد: ما تابع کاپیتان های تیم ملی هستیم. هر تصمیمی که بچه ها به طور جمعی بگیرند، ما به آن عمل می کنیم و امیدواریم هر چیزی که درست است اتفاق بیفتد.
وی در خصوص اینکه هر کدام از کاپیتان های تیم ملی هم نظر دارند، پاسخ داد: همه می دانند. برخی از بازیکنان یک موقعیت می گیرند، برخی دیگر موقعیت دیگری، اما هر بازیکن تصمیم خود را می گیرد.
ملی پوش با بیان اینکه این مشکلات به نتایج این تیم در مسابقات جام جهانی لطمه ای نمی زند گفت: باید واقعیت ها را بپذیریم. اینها مسائل جانبی است و سایر مشکلات را خودتان می دانید.

دیدگاهتان را بنویسید