اعتراف عجیب استقلالی برای دیدار با فولاد

اعتراف عجیب استقلالی برای دیدار با فولاد

گل های هجومی استقلال در دیدار مقابل شاههدرو امید زیادی را برای هواداران این تیم ایجاد کرد که استقلال علاوه بر زدن گل های کمتر، از این پس گل های بیشتری نیز به ثمر برساند. بچمن طهماسبی در گفت و گو با خبرورزشی درباره دیدار تیم های شهرهدرو و استقلال و همچنین گل مهاجم فرانسوی این تیم صحبت کرد.

بازی استقلال مقابل حریفش در مشهد را چگونه ارزیابی می کنید؟

بازی در شرایطی جالب آغاز شد که فرهاد مجیدی دو مهاجم قدبلند را در کنار هم بازی داد تا شهرهدی را غافلگیر کند. در خط حمله معمولا یک مهاجم قد بلند و یک هافبک در کنار هم بازی می کنند. بازیکنی که سریع و تکنیکی است. اما جالبتر اینکه زستاد و سلمانی چند قدم به عقب رفتند و در کنار حسین زاده و یمگا به فضاسازی برای خود و البته رمضانی کمک کردند. در واقع کار آنها هدایت توپ سوم در 18 قدم با ضربات مستقیم بود. البته از نقش موثر مهدی پور نیز می توان به راحتی گذشت چرا که این بازیکن در این دیدار همزمان با پاس گل فوتبال بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

گل مهاجم فرانسوی استقلال چه تاثیری بر وضعیت این بازیکن خواهد داشت؟

قطعا بازیکنی که در خط حمله بازی می کند، وقتی چند هفته نتواند گلزنی کند، فشار زیادی را احساس می کند. اما به محض گلزنی، می تواند با اعتماد به نفس و تمرکز بیشتری به تیمش کمک کند تا در بازی های بعدی گلزنی کند.

بازی استقلال مقابل شهرهدرو چه بود؟

جالب اینجاست که فرهاد مجیدی برخلاف دفعات قبل که سرمربی استقلال بود، علاقه ای به گل های تیمش نداشت. این نشان می دهد که تلاش های فرهاد مجیدی دیگر بی تجربه نیست و این بار عزم او برای پیروزی جدی تر از همیشه است. این را ثابت می کند که استقلالی ها بازی های خود را مقابل تیم های مدعی قهرمانی رها نکردند و گل های کمتری به ثمر رساندند.

بازی فولاد در تهران را چگونه پیش بینی می کنید؟

قطعا بازی زیبایی نخواهد بود. جواد نکونام با تفکر تدافعی تیمش را طوری تشکیل داد که سالم غذا بخورد. استقلال در این بازی باید بیشتر به ضربات ایستگاهی و فوتبال سریع تکیه کند. البته با گلی که زستد در آن مسابقه زد فشار از او برداشته شد. می توان امیدوار بود که تجربه حضورش در لیگ برتر انگلیس در این دیدار به او کمک کند و مقابل فولاد گلزنی کند.

دیدگاهتان را بنویسید