اعتصاب فولاد لیگ قهرمانان آسیا در ثانیه های آخر / سپاهان 10 نفره، تسلیم ناب همکاری


ساعت: 02:07
تاریخ انتشار: 91/01/26
کد خبر: 1822075

فولاد در سومین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسید و سپاهان مغلوب التوان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شب سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در عربستان سعودی برگزار شد. در اولین گروه درجه سانتیگراد در دیدار تیم های فولاد و آحال از ترکمنستان و مقابل یکدیگر در ورزشگاه ملک عبدالله جده، فولاد با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

فولاد در این دیدار کاملاً برتر از نماینده ترکمنستان بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی به دست آورد و بارها تیر آهنین به لرزه افتاد اما تمام موقعیت های فولاد در جریان مسابقه یکی پس از دیگری هدر رفت. در نهایت موسی کولیبالی در دقایق پایانی بازی و در ثانیه های تلف شده قفل دروازه حریف را شکست تا فولاد به آنچه شایسته آن بود برسد و 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

در این دیدار آهال در نیمه دوم با اخراج یکی از بازیکنانش 10 بازیکن خود را از دست داد. شهرت مدافع آهال که در دقیقه 23 کارت زرد دریافت کرد، در دقیقه 51 اخطار دوم را از داور دریافت کرد و از بازی اخراج شد.


فولاد 1


گل: موسی کولیبالی (8 + 90)


مردم ترکمن صفر هستند


گل: –

در گروه ه سپاهان در سومین دیدار خود از این رقابت ها در شهر کات عربستان به مصاف التوان رفت و در یک بازی ضعیف و یک طرفه با شکست سنگین 3 بر صفر شکست خورد.

در همان ابتدای بازی و در دقیقه 10 ما نینگ از چین قضاوت بازی عزت الله پورگز مدافع تیم فوتبال سپاهان را در دقیقه 10 بازی اخراج کرد تا نویدکی دهمین تیم مردان از این دیدار باشد. دقایق ابتدایی مسابقه

همین اخراج سر سپاهان را کوبید تا زردها تسلیم حریف شوند. یک گل در نیمه اول و دو گل در نیمه دوم، پیروزی یک طرفه را برای التوان به ثبت رساند تا زردپوشان اصفهانی از دومین شکست خود در بازی های آسیایی این فصل جان سالم به در ببرند.


التعاون 3


گل ها: نواف السبحی (43)، لوئیس مندز (46) و عبدالله البکر (77)


سپاهان صفر


گل: –

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید