نجات کمپ سرخ لیگ برتر فوتبال در ثانیه های آخر / شکست مراقبت های تاریخی

ساعت: 19:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790877

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و هواداران با نتیجه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و هواداران پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته نهم بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 18 امروز (پنجشنبه 16 آذرماه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

قرمزها که پس از تساوی در شهرآورد در این جدال خانگی به شدت به 3 امتیاز نیاز داشتند، در دقایق ابتدایی بازی می خواستند به سمت دروازه شاگردان گلمرضا عنایتی حمله کنند و بارها دروازه تهرانی ها را تهدید کردند اما درخشش دروازه آنها. از آنها جلوگیری کرد. اشاره شد.

همین موضوع باعث شد در یک ضدحمله دروازه تیم فوتبال پرسپولیس بازگشایی شود که برای اولین بار در کمین بود اما گل دوم دقیق بود. اما این گل تنها 2 دقیقه به طول انجامید که گل سیدمحمد حسینی را فرشاد فرج پاسخ داد و نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم با ادامه همین روند رو به جلو توسط شاگردان یحیی گل محمدی آغاز شد. پرسپولیسی ها با تمام وجود به سمت دروازه مهرداد بشاگردی هجوم بردند اما دروازه آنها برای دومین بار در یک ضربه ایستگاهی باز شد.

پس از این گل تمام انرژی قرمزها برای بازگشت به بازی و تساوی استفاده شد تا در دقایق پایانی و تنها با اشتباه مدافع تیم فوتبال هوادار پرسپولیس با خوشحالی به گل دوم برسد.

پرسپولیس 2
گل: فرشاد فرج (41) – سیامک نعمتی (92)

طرفداران 2
گل: سید محمد حسینی (39) – حامد لک (GBK – 74)

تیم پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرج، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی القطر.

طرفداران: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، صائب محبی، محمدجواد محمدی، سپهر روزیاطلب، مهدی عبدی، معین عباسیان، پیمان میری، نیما انتصاری، سید محمد ستاری و محمد چهارمحالی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید