اعزام شدگان خرداد 1401 به کار فراخوانده شدند / جزئیات شرایط و ضوابط اعزام


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840328

سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای کارت آماده به خدمت تا خرداد 1401 باید در محل و مراکز مندرج در معرفی نامه زندانیان به مراکز آموزش نیروهای مسلح حضور یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان نظام وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که تا خرداد 1401 کارت آماده به خدمت دریافت کرده اند باید به یکی از دفاتر پلیس + 10 خدمات الکترونیک پلیس و معرفی نامه به زندانیان مراکز آموزشی دریافت کنند و بر اساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.

این دسته از سربازان وظیفه می بایست روز یکشنبه 10 خرداد 1401 در زمان و مکان و مرکز اعلام شده در معارفه استخدامی حضور یابند و به اورژانس اعزام شوند.

صادرکنندگان باید کارت تزریق واکسن کووید 19 و مننژیت و واکسن مضاعف را در روز ارسال به همراه داشته باشند.

متقاضیان باید اصل مدارک مورد نیاز شامل برگه آماده خدمت، برگه توصیه نامه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و همچنین مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است: عدم حضور به موقع در زمان و مکان تعیین شده غیبت محسوب می شود و طبق مواد 10 و 58 قانون خدمات کشوری برخورد خواهد شد.

سازمان خدمات عمومی در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www. وزیفه پلیس. ir یا کانال خبری ارتش در پیام رسان سروش به آدرس khabaresabazi@ جهت اطلاع از آخرین اخبار.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید