اعزام نمایندگان پاراشانا، پاراشویت باکمن و تنیس روی میز بازی های اسلامی از ایران


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886805

نمایندگان پاراشانا، پارا تیراندازی و تنیس روی میز از ایران به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک؛ نمایندگان ایران در بخش پارالمپیک در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در سه رشته چتربازی، چتربازی و تنیس روی میز حضور خواهند داشت. کاروان ایران در بخش پارالمپیک در سه مرحله از 21 تا 26 مردادماه به قونیه اعزام می شود.

اولین گروه کاروان پارالمپیک در چتر نجات است که چهارشنبه 12 مردادماه به قونیه سفر می کند و مسابقات آنها از 16 تا 20 مردادماه برگزار می شود. گروه دوم کاروان ایران در رشته تیراندازی با کمان است که یکشنبه 25 مردادماه عازم قونیه می شود و رقابت های نمایندگان کشورمان در این رشته در روزهای 19 تا 22 مردادماه برگزار می شود. پس از این گروه، روز چهارشنبه 28 مردادماه، نمایندگان کشورمان در رشته تنیس روی میز وارد قونیه می شوند که مسابقات آنها 22 تا 24 مردادماه برگزار می شود.

اسامی اعضای تیم ملی و کادر فنی در پارا شنا:

ملی پوشان: شاهین ایزدیار، سینا دیگمی نژاد، محمد کریم زاده، علی امینی، ابوالفضل ظریف

کادر فنی: علیرضا ایزدی (سرمربی)، حمید حسنی سعدی (سرمربی)

اسامی اعضای تیم ملی و کادر فنی در رشته تیراندازی پارالاکس:

بازیکنان تیم ملی: رمضان بیابانی، علی سینا منشازاده، هادی نوری، غلامرضا رحیمی، اصغر زارعی نژاد، محمدرضا عرب عامری، محمدرضا زندی، مریم یاورپور، منیره السادات حسینی دانا، فرزانه اصغری، سامیه رحیمی.

کادر فنی: مجید کوهتری (سرمربی)، جبرئیل عبادی و لیلا سحایی فر (سرمربی).

اسامی ملی پوشان و کادر فنی در رشته پارا تنیس روی میز:

بازیکنان تیم ملی: حمیدرضا شیخ زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی طارقی، امین صادقیان، فاطمه محمدی، سامیه مصطفوی، پگا کلخوردی، سیده فاطمه اعتصامی نیا.

کادر فنی: سید ابراهیم واقفی و راضیه دستغیب (سرمربی)، سیما لیموچی (مدیر فنی)

علی اصغر حسن زاده هدایت تیم ملی ایران در بخش پارالمپیک را بر عهده دارد. پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 27 مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به طور رسمی آغاز می شود و تا 6 مرداد ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید