اعلام آرای کمیسیون انضباطی سه باشگاه لیگ برتری جریمه شدند


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844203

کمیته انضباطی سه باشگاه لیگ برتری را جریمه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تصمیمات کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال برای چند دیدار اعلام شد و بر این اساس سه تیم لیگ برتری جریمه شدند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در موارد زیر نظر خود را صادر کرد:

* در دیدار تیم های آلومینیوم و نساجی محسن صفری یکی از افراد منتسب به باشگاه آلومینیوم از مربی تیم مقابل بدرفتاری کرد. او از همراهی تیمش در یک جلسه و حضور در ورزشگاه آلومینیوم برای یک بازی خانگی و دو بازی رسمی محروم شد.

باشگاه آلومینیوم به دلیل پرتاب اشیا، لیزر و فحاشی به سمت تیم مقابل توسط تماشاگران و برگزاری مسابقه در ورزشگاه خانگی بدون تماشاگر به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل اعتراض است.

* در جریان دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی، داریوش حسن پور سرپرست تیم نفت به ناسزا و فحاشی به مقام مسئول این دیدار منجر شد که منجر به اخراج وی شد. او دو جلسه از حضور در بازی رسمی محروم و 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت. این رای قابل اعتراض است.

تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل حضور 7 بازیکن اخطاری باید 280 میلیون ریال جریمه بپردازد.

* دیدار تیم های مقاومت آستارا و اتحاد کامیاران برگزار شد و حجت اله عباسی سرمربی اتحاد کامیاران به دلیل سوء استفاده از سمت خود دو جلسه از همراهی تیمش محروم و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی نسبت به محرومیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

امیررضا قاسمی بازیکن تیم اتحاد کامرون به دلیل آزار و اذیت داور دو جلسه محروم شده و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رأی نسبت به محرومیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

* دیدار شادکام مشهد و پارسا صنعت شرق برگزار شد و مصطفی مهدوی کیا سرمربی پارسا صنعت شرق به دلیل رفتار بد با داور تخلف انجام داد. او دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رأی نسبت به محرومیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

رضا کافی، تدارکات تیم پارسا صنعت شرق به دلیل آزار و اذیت یکی از داوران مسابقه به مدت 3 جلسه از همراهی تیمش محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رأی نسبت به محرومیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

تیم پارسا صنعت شرق به دلیل حضور 8 بازیکن اخطاری باید 80 میلیون ریال جریمه بپردازد.

* در دیدار تیم های مس کرمان و ملوان، تیم مسکرمان به دلیل استفاده از لیزر توسط تماشاگران باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد.

فاضل ادیبی عکاس تیم کرمان کوپر به دلیل بدرفتاری با نماینده بازی و جریمه نقدی 50 میلیون ریالی از همراهی تیمش و ورود به ورزشگاه های محل برگزاری مسابقه به مدت دو جلسه محروم شد. این رأی نسبت به محرومیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

محسن جعفری، مربی تدارکات تیم کرمان کوپر نیز به دلیل بدرفتاری با نماینده این دیدار، برای همراهی تیمش دو جلسه محروم شد. او باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رأی نسبت به محرومیت قابل تجدیدنظرخواهی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید