اعلام آرای انضباطی ستاره استقلال; بازیکن جنجالی فرهاد مجیدی جریمه شد

اعلام آرای انضباطی ستاره استقلال;  بازیکن جنجالی فرهاد مجیدی جریمه شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، کمیته انضباطی در مورد شکایت کانون هواداران استقلال تهران به دلیل استفاده از 12 بازیکن به جای 11 بازیکن هنگام به ثمر رساندن گل دوم استقلال در دیدار 15 بهمن ماه، توضیح داد که امیرحسین حسین زاده تعویض شده است. توسط آرماند رمضانی هنوز در زمین بود که امیر ارسلان مطهری برای استقلال گلزنی کرد. با توجه به جمع آوری مدارک و محتویات پرونده و همچنین تماشای فیلم مسابقه که نشان دهنده ورود مجدد بازیکن ذخیره پس از خروج از زمین در زمان گلزنی بدون اجازه داور به شرح مستند در بند «و» ماده 52 انضباطی مصوب 1397، بازیکنی که پس از خروج بدون اجازه داور با ورود مجدد وارد زمین بازی شود، از مصادیق تخلفات جزئی و بازیکن مستحق کارت زرد و حسب درخواست است. طبق این آیین نامه، ورود امیرحسین حسین زاده بازیکن پس از خروج از زمین بدون اجازه داور در مواد 51، 52 و 117 آیین نامه انضباطی شناسایی و مستند به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی است.

تصمیم قطعی و لازم الاجرا است.

در خصوص شکایت دیگر کانون هواداران از داور مسابقه مبنی بر اشتباه در امر داوری با توجه به محتوای پرونده و با توجه به عدم شناسایی موضوع شکایت از مصادیق بند 2 ماده 15 مقررات انضباطی. پرونده به این کمیته ارسال خواهد شد.

* دیدار تیم های عقاب تهران و فولاد نوین اهواز در لیگ دسته دوم برگزار شد که تیم فولاد نوین اهواز به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی عادلی بازیکن تیم فولاد نو اهواز نیز به دلیل آزار و اذیت بازیکن تیم حریف به دیدار با تیمش و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* دیدار تیم های شاهین بندر عامری و اترک بوینورد برگزار شد و فرشید عبدالزاده بازیکن تیم اترک بوینورد نسبت به مسئول مسابقه (حمله به داور) بدرفتاری کرد. او دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید