اعلام تصمیمات انضباطی جدال مورد اختلاف استقلال و گل گهر / نجره داغ، برکناری مجیدی و رضایی با مقداری جریمه مالی!


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820285

در رابطه با اتفاقات دیدار استقلال تهران و گل گهر سیرجان تصمیمات انضباطی صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، بر اساس اعلام کمیسیون انضباطی در دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان از سری مسابقات هفته بیست و یکم برترین های فوتبال کشور که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و یک سال محرومیت از مسابقات لیگ برتر محکوم شد. این در حالی است که فرزاد مجیدی مربی و رضا آذری بازیکن نیز به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علیرضا رضایی دیگر بازیکن استقلال به دلیل رفتار تهاجمی با نیمکت حریف به 300 میلیون ریال و یک سال محرومیت از مسابقات لیگ برتر محکوم شده است.

همچنین باشگاه استقلال با توجه به مواد 50 و 58 مقررات انضباطی به دلیل مسئولیت تضامنی در خصوص رفتار اعضا و تخلفات تیم به ترتیب دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

امین قاسمی نژاد بازیکن تیم گل گهر به دلیل سوء استفاده از داور مسابقه و پرداخت 300 میلیون ریال به تعلیق مسابقات لیگ برتر محکوم شد. حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر به دلیل رفتار غیرورزشی به پرداخت 300 میلیون ریال و گل گهر سیرجان نیز در اثر 7 اخطار و 7 اخطار به دلیل مسئولیت تضامنی و تخلفات اعضا به جزای نقدی محکوم شدند. طبق مواد 50 و 58 آیین نامه انضباطی به دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید