آرای کمیسیون انضباطی اعلام شد / درخواست تجدیدنظر پرسپولیس رد شد و جریمه ماشین سازی تعیین شد

زمان: 15:03
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776135

هیات انضباطی آرای مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کمیسیون انضباطی درباره شکایت باشگاه “پرسپولیس” تصمیم گیری کرده است.

با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از امیر پورآقایی به عنوان مجموعه توپ و رضا اصولی به عنوان عکاس در بازی این تیم مقابل ماشین سازی در 30 تیر 1400 ، باشگاه پرسپولیس این دو نفر را به باشگاه تراکتورسازی و عامل تحریک کننده نسبت داد. پرسپولیس بازی بدون توجه به قوانین و مجوزها در طول بازی فیلمبرداری شد و زمینه های محرومیت از آن را ایجاد کرد و او مدارک مربوطه را برای اثبات ادعای خود به کمیسیون انضباطی ارسال کرد.

با توجه به پرونده پرونده ، تصمیم کمیسیون انضباطی این بود که این مسابقه که میزبان باشگاهی دیگر بود فاقد اعتبار قانونی بود و در مورد رضا اصولی هیچ مدرکی مبنی بر وابستگی وی به باشگاه تراکتورسازی بدست نیامد ، بنابراین باشگاه تراکتورسازی افراد فوق را توجیه کرد. تخلف و تبرئه علیه باشگاه تراکتورسازی.

در مورد تحریک و ثبت نام غیرمجاز توسط افراد فوق الذکر ، به عنوان میزبان مسئول برگزاری مسابقات بر اساس مقررات است ، تخلف از این دو مورد برای باشگاه مهندسی شناخته شده و این تیم 300 میلیون ریال جریمه شد.

با توجه به اینکه تعهد به جمع آوری توپ و عکاس در قوانین مسابقات مشخص شده است ، بنابراین شوت زدن توپ و بازیکن حریف در طول مسابقه غیر طبیعی و برخلاف قوانین است. فوتسال و فوتبال ساحلی ممنوع شد.

با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس از شورای فوتبال آذربایجان شرقی ، چون شاکی مدرکی مبنی بر نقض این هیئت ارائه نکرده است ، حکم برائت صادر می شود.

این تصمیم ظرف 7 روز قابل تجدیدنظر در کمیسیون تجدید نظر است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید