اعلام آرای انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس/ درخواست تجدیدنظر فولاد از پرسپولیس رد شد


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895548

آرای انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام کمیته انضباطی، دیدار تیم های فولاد هرمزگان و ملوان از سری مسابقات لیگ فوتبال ساحلی که قرار بود در تاریخ 30 مردادماه برگزار شود، به دلیل ادامه ندادن بازی توسط ملوان لغو شد. تیم بندرانزلی نیمه بازی را ملوان بندرانزلی بر عهده داشتند و تا دقیقه 30 بازی 8 بر 2 به سود حریف شد. این تیم 3 بر صفر بازنده اعلام شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رای ممکن است به عنوان نتیجه تجدید نظر شود.

فرزاد بلوک باشی سرمربی تیم ملوان بندرانزلی به دلیل رفتار بد با داور و رفتار غیرورزشی یک جلسه از همراهی تیمش محروم و به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار چوکا تالش و شهر خودرو که قرار بود ۱۴ شهریور برگزار شود به دلیل غیبت تیم شهر خودرو برگزار نشد. تیم شهر خودرو با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این رای ممکن است به عنوان نتیجه تجدید نظر شود.

کمیته انضباطی در رابطه با شکایت باشگاه فولاد از باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سینا اسدبیگی در مسابقه 28 مرداد 1401 لیگ برتر فوتبال اعلام کرد: در حالی که شاکی علیرغم اطلاعیه رفع نقص، در صورت عدم اقدام قانونی در مهلت مقرر، پرونده به استناد بند 5 ماده 27 آیین نامه انضباطی مختومه می شود.

قرار صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ درج آگهی قابل اعتراض در کمیته استیناف می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید