حکم رقیب تیم فوتبال پرسپولیس به دلایل انضباطی / آرای 3 دیدار از 14 اسفند 92 منتشر شد.


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835180

اعلام آخرین رای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال

کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به 3 دیدار لیگ برتر فوتبال کشور را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس از هفته بیست و دوم این مسابقات در تاریخ 20 اسفند 1392 و با توجه به رای صادره از سوی جواد برزکار سرمربی نفت مسجد سلیمان به دلیل آزار و اذیت داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد به دو جلسه محرومیت و پرداخت سیصد میلیون ریال محکوم شد. محرومیت قابل اعتراض است.

همچنین تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل رعایت نکردن قوانین بازی (حضور تماشاگران در ورزشگاه) و توهین و توهین به مسئولان مسابقه توسط عوامل منتسب به تیم نفت مسجد سلیمان به ترتیب به پرداخت 300 میلیون ریال و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه (رهبران).

دیدار تیم های ذوب آهن و آلومینیوم در هفته بیست و دوم این مسابقات در تاریخ 20 اسفند 1392 برگزار شد و مهدی رمضانی مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن به دلیل آزار و اذیت دو جلسه مجازات و 300 میلیون پرداخت کرد. داور مسابقه که منجر به اخراج او شد. ریال محکوم است. محرومیت قابل اعتراض است.

مصطفی احمدی بازیکن و علی گله مربی تیم آلومینیوم اراک به دلیل سوء استفاده از موقعیت غیررسمی و رفتار غیرورزشی به مدت یک ماه در مدت شش ماه با پرداخت دویست میلیون ریال و یکصد و پنجاه میلیون ریال محروم شدند. آنها محکوم شده اند.

یوسف بهشی زاده مربی آلومینیوم نیز به دلیل رفتار نادرست با داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد به یک جلسه محرومیت از مسابقات لیگ برتر و 250 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار هواداران تهران و رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در تاریخ 21 اسفند 1392 برگزار شد و تیم هوادار به دلیل تخلف این تیم به دلیل دریافت پنج کارت به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدحسن رجب زاده مربی تیم هواداران به دلیل بدرفتاری با مقام رسمی این دیدار به محرومیت از حضور در مسابقات لیگ برتر و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسن مرادی سرمربی رفسنج نیز به دلیل آزار و اذیت یکی از مسئولان غیر رسمی این دیدار به آزادی مشروط از لیگ برتر و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ابراهیم صادقی مربی تیم مس رفسنجان به دلیل تحریک به درگیری نیمکت نشینان این تیم و رفتار غیرورزشی به پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید