پدیده و نقره داغ تراکتور در آخرین آرای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال

ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801939

فدراسیون فوتبال متخلفان دیدار تراکتورسازی و پدیده را جریمه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: رای کمیسیون انضباطی درباره گزارش ناظر دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پدیده خراسان که در تاریخ 18 اسفند ماه 1379 و هفته ششم مسابقات لیگ برتر این فصل در ساعت 18 برگزار شد. ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی و قاضی کمیل قاسمی در پی اخطارهای صادره از سوی هیئت انضباطی برای دو باشگاه، اقدامات زیر انجام شد.

1- باشگاه پدیده در زمان نگارش این گزارش دفاعی برای این کمیته ارسال نکرده است اما تراکتورسازی به محض اطلاع از ارسال دفاع به یکی از متخلفان که سرمربی این تیم است، شروع به گلایه کرد. به باشگاه پدیده 1400/1079 و پس از پرداخت هزینه دادرسی توسط باشگاه شاکی، اعضای کمیسیون با صدور اطلاعیه ای به باشگاه تراکتورسازی درخواست کردند که آیا سند یا مدرکی برخلاف گزارش بازی برای ارائه به کمیسیون وجود دارد. و باشگاه تراکتورسازی دو دی وی دی به همراه 5 فایل ویدئویی ارسال کرد و کمیسیون خواستار دیدن آنها و تصمیم گیری شد.

اعضای کمیسیون انضباطی پس از بررسی پرونده های ارسالی، هیچ مدرکی مغایر با گزارش ناظر بازی را بررسی نکردند، لذا نظر ناظر محترم طبق ماده 96 آیین نامه انضباطی به شرح زیر است.

الف) باشگاه پدیده طبق ماده 58 آیین نامه انضباطی و اعمال ماده 92 آن آیین نامه به دلیل تخلف تیمی در اثر دریافت 5 کارت زرد به مبلغ 200 هزار ریال جریمه نقدی محکوم می شود. این قسمت از رای قابل اجرا و نهایی است.

ب) آقای ابوذر صفرزاده بازیکن تیم پدیده به دلیل تخلف بازیکن تیم حریف به موجب ماده 54 آیین نامه انضباطی به پرداخت 100 هزار ریال جریمه نقدی و با اعمال مواد 93 و 94 به پرداخت 100 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد. ریال و محرومیت از بازی رسمی لیگ برتر محروم است. این قسمت از رأی نیز لازم الاجرا و قطعی است.

ج) آقای عبدالله حسینی بازیکن تیم تراکتورسازی به دلیل برخورد با بازیکن حریف و ضرب و شتم آقای ابوذر صفرزاده به استناد ماده 54 قانون 93 و 94 به پرداخت 300000 ریال جریمه نقدی و سه جلسه انفصال از رسمیت. مسابقات تیم تراکتورسازی در لیگ برتر این قسمت از حکم موثر در هر دو قسمت جریمه نقدی و محرومیت حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در هیات محترم تجدیدنظر می باشد.

د) آقای وحید فاضل علی آبادی مربی تیم تراکتورسازی به دلیل توهین به مقام رسمی طبق مواد 54 و 64 و اعمال مواد 93 و 94 آن آیین نامه به پرداخت 10000000 ریال جریمه نقدی محکوم شد. این قسمت از جمله نهایی و مؤثر است

ه) باشگاه تراکتورسازی طبق مواد 50 و 117 آیین نامه انضباطی به دلیل مسئولیت در قبال اعضای خود به پرداخت 200 هزار ریال جریمه نقدی محکوم خواهد شد. این قسمت از رای قابل اجرا و نهایی است.

ج) باشگاه پدیده طبق مواد 50 و 117 آیین نامه انضباطی به دلیل مسئولیت در قبال اعضای خود به پرداخت 200000 ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

این قسمت از رأی نیز لازم الاجرا و قطعی است. همچنین به هر دو باشگاه اخطار داده می‌شود که در صورت تخطی از سوی یک مقام رسمی در مسابقات آتی، با مجازات‌های سنگین‌تری مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید