لیگ برتر فوتبال پدیده ظاهر نشد ، ناظر پروتکل / مهدی: کمیسیون انضباطی در مورد بازی مس

زمان: 15:59
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778641

تیم فوتبال پدیده در دیدار مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه مس سرچشمه حضور ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به اینکه طبق برنامه بازی تیم فوتبال مس رفسنجان و پدیده ساعت 16 عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید زینلی برگزار می شود ، تیم مهمان برخلاف تیم میزبان در ورزشگاه حضور ندارد.

تیم فوتبال مس رفسنجان و مسئولان بازی 2 ساعت مانده به شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شدند اما خبری از تیم پدیده نبود چرا که بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مدیریتی و عدم درخواست از سفر به رفسنجان خودداری کردند. زمین.

به دلیل عدم حضور تیم پدیده در ورزشگاه ، ناظر مسابقه موضوع را مطرح کرد تا به کمیته انضباطی ارائه شود.

در حالی که اعضای تیم فوتبال پدیده مجبور بودند روز شنبه عازم ماهد به تهران شوند و سپس به کرمان پرواز کنند ، بازیکنان این تیم به دلیل دریافت نکردن درخواست های خود در فرودگاه حاضر نشدند.

اما اعضای کادر فنی برای انجام این سفر در فرودگاه حضور داشتند و بازیکنان در تصمیمی دسته جمعی از همراهی تیم خود در این سفر خودداری کردند.

صحبت های مسئولان این تیم و بازیکنان به نظر نمی رسید که خوب پیش نرود و پس از وعده های جدید بازیکنان اعلام کردند که تا دریافت 30 درصد از درخواست های خود حاضر به تمرین و بازی نیستند. پس از این اتفاق و ناکامی در مسابقه، بازیکنان مسابقه را ترک کردند و با عصبانیت اعلام کردند که به رفسنج که کمپ این تیم است نمی روند.

برنامه تیم پدیده برای دیدار با مس این بود که بازیکنان ساعت 13 روز شنبه از مشهد به تهران سفر کنند و ساعت 18 از تهران به کرمان پرواز کنند. پس از ورود این تیم به کرمان، سفر با اتوبوس به رفسنجان ترتیب داده شد و بازیکنان امروز برای رویارویی با مس رفسنجان باید با اتوبوس رفسنجان را ترک می کردند. در نهایت این سفر انجام نشد تا دیدار مس رفسنجان مقابل پدیده برگزار نشود.

* نامه رئیس هیئت خراسان به رئیس سازمان لیگ

احسان اصولی رئیس شورای فوتبال استان خراسان رضوی در نامه ای به سازمان لیگ درخواست تعویق بازی هفته دوم این تیم مقابل کپر رفسنجان را به دلیل مشکلات مدیریتی باشگاه پدیده و عدم سفر به رفسنجان اعلام کرد. .

سهیل مهدی ، رئیس کمیته مسابقات لیگ ، به این درخواست و نحوه برخورد سازمان لیگ پاسخ داد: “ما به این درخواست احترام می گذاریم ، اما به عنوان برگزارکننده مسابقات ، ما طبق قوانین موجود مسابقه را آماده می کنیم و هر تصمیمی برای به تعویق انداختن آن: «مسابقه یا نتیجه آن بر عهده کمیته انضباطی است.

وی ادامه داد: نمایندگان ما موظف هستند تمام قوانین مسابقه را اعمال کنند و در غیاب یکی از تیم ها ، موضوع را در گزارش خود به کمیسیون انضباطی ارجاع می دهند. “سپس کمیسیون انضباطی تصمیم می گیرد که چه اتفاقی می افتد به

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه پس از این شرایط نمی توان به درخواست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برای به تعویق انداختن بازی رسیدگی کرد ، گفت: با دو موقعیت روبرو هستیم. اولین مورد فورس ماژور است که در این صورت درخواست انجام می شود ، تصمیم گیری می شود و تصمیم گیری می شود. اما در شرایط عادی مدارک بررسی می شود تا ببینیم بحث باشگاه یا هیئت فوتبال در آن زمان چه بوده و کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید