اعلام آمادگی سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات پژوهشگاه رویان


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913403

رئیس سازمان بازرسی کل کشور برای رفع مشکلات و موانع موجود پیش روی مرکز محصولات سلولی پیشرفته پژوهشگاه رویان اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیحولا هدیان; رئیس سازمان بازرسی کل کشور که به منظور مشاهده اجرای شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان از شرکت های مختلف بازدید کرده بود، پس از این بازدیدها از پژوهشگاه رویان بازدید کرد.

وی در جمع مدیران این پژوهشکده با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سعید کاظمی آشتیانی؛ موسس پژوهشگاه رویان از اقدامات انجام شده برای ارتقای جایگاه علمی جمهوری اسلامی ایران ابراز خرسندی کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث ایجاد خودباوری در جوانان و آگاهی «ما می توانیم» شده است، افزود: با توجه به دستاوردهای بی نظیر و چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف. دشمنان در حال تهدید و برنامه ریزی برای ممانعت از سرعت پیشرفت علمی، صنعتی و فناوری کشورمان هستند که به فضل الهی شکست خورده و خواهد بود.

هدیان خطاب به کارکنان پژوهشکده رویان با اشاره به تلاش های رژیم سلطنتی برای ارائه نادرست از وضعیت کشورمان تاکید کرد: باید اقدامات و دستاوردهای این پژوهشکده را در سطح کشور و جهان به صورت هنرمندانه به تصویر بکشند تا از نزدیک با مردم آشنا شوند. هموطنان با خدمات ارائه شده باید در جریان این تحولات قرار گیرند.

ایشان با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان مبنی بر تلاش برای پیشرفت در همه عرصه های علمی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و معنوی، گفتند: پژوهشگاه رویان باید با تلاش بیشتر و بیشتر تلاش و برنامه ریزی صحیح، نقش و جایگاه مهمی در گسترش مرزهای دانش بشری در جهان دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تشریح اقدامات این سازمان در زمینه نظارت بر قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت، به نقش پژوهشگاه رویان در ایجاد فرزندان و تحقق اهداف سیاست های تعیین شده برای جمعیت کشور گفت: این پژوهشکده نقش مهمی در تولد فرزندان زوج های نابارور و احیای زندگی آنها دارد و این خدمت بزرگی است که باید انجام شود. توضیح داده و منتقل شده است.

خدائیان همچنین از آمادگی سازمان بازرسی برای کمک به پژوهشگاه رویان و رفع مشکلات و موانع موجود خبر داد.

بر اساس این گزارش؛ در ابتدای این دیدار، عبدالحسین شاهوردی; رئیس پژوهشکده رویان و حسین بهاروند؛ رئیس پژوهشکده سلول های بنیادی این پژوهشکده به تشریح اقدامات و دستاوردهای رویان در عرصه های مختلف پرداخت و مشکلات و موانع پیش روی وی را مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید