تلاش شده است بازدهی تردد در تهران رفع شود/بسیج برای رفع مشکلات کشور

ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786205

چمران با بیان اینکه تلاش هایی برای حذف ترافیک در شهر تهران انجام شده که به زودی بی نتیجه خواهد بود، گفت: امروز اگر تلاش کنیم حداقل تا دو سال آینده به نتیجه می رسیم. این تلاش باید از چند سال پیش شروع می شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، مهدی چمران در ابتدای بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: آلودگی هوا و ترافیک به هم گره خورده است و این موضوع برای شورای شهر، شهرداری و کسانی که به فکر مردم هستند از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این راستا خوشبختانه تلاش های زیادی انجام شده و به نتیجه رسیده است، اما کافی نبوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: ایشان به مشکل ترافیک اشاره کردند که برای ما درد آلودگی هواست.

چمران با بیان اینکه تلاش هایی برای حذف ترافیک در شهر تهران انجام شده که به زودی بی نتیجه خواهد بود، گفت: امروز اگر تلاش کنیم حداقل تا دو سال آینده به نتیجه می رسیم. اگر واگن های مترو مدرن و کوتاه می شدند، این تلاش باید از چند سال پیش آغاز می شد. ما امروز در آن وضعیت قرار نخواهیم داشت.

رئیس شورای شهر تهران به شورای یاری گفت: این شوراها در دوره های قبل توسط ما ایجاد شد که متاسفانه در دوره قبل به خوبی مورد توجه قرار نگرفت و در دادگاه منحل شد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این نکات منتشر و تقویت شوند.

وی ادامه داد: قطعا با استفاده از ظرفیت نخبگان می توان شوراها را تقویت کرد و به دنبال حذف شوراها نیستیم، بلکه به دنبال تقویت آنها هستیم و در این راستا تمام توان خود را انجام خواهیم داد.

چمران با استقبال از فرارسیدن هفته بسیج گفت: ما این روزها را همانطور که برای امام زمان(عج) آرزو کردم ارزش قائل هستیم و امیدواریم یک بسیجی واقعی باشیم. بسیجی بودن یعنی توانایی انجام هر کاری. همان طور که در جبهه ها و دفاع مقدس، بسیج حلال مشکلات بود و هر جا که سختی بود، بسیج آماده حل مشکلات بود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: قطعاً مشکلات هر کجا که باشد حل می شود و اگر امروز بسیج وارد میدان شود نتیجه را خواهیم دید و با کمک بسیج مشکلات حل می شود و این را حل خواهیم کرد. مشکل.” من تجربه کرده ام.

چمران با بیان اینکه دشمنان از بسیج هراس دارند، گفت: دشمنان به دلیل این ترس سعی در خدشه دار کردن وجهه بسیج در بین مردم دارند اما هرگز در این مسیر موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید