اعلام اسامی قهرمانان 3 رشته المپیاد ورزشی مدارس/تکلیف تیراندازی، تنیس روی میز و تکواندو مشخص شد.


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883218

قهرمانان سه رشته تیراندازی، تنیس روی میز و تکواندو در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مدارس مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویی که به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد، تیم های ورزشی در هفت رشته تیمی و انفرادی به رقابت پرداختند که قهرمانان در سه رشته تیراندازی، تنیس روی میز و تکواندو مشخص شدند.

تیراندازی کردن

در رشته تیراندازی در بخش تیمی تپانچه بادی با ترکیب هانیه رستمیان، مهدی کشکولی و سرورپور یزدان پناه مقام اول به دانشگاه الزهرا (جنوب) رسید. دانشگاه تهران با ترکیب فاطمه بغدادی، سارا نوروزی و عطیه یوسفی مقام دوم و دانشگاه صنعتی ارومیه با ترکیب فاطمه مولایی، تنقعلی بیگلو و یکتا اسدی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

در رشته تپانچه بادی انفرادی به ترتیب هانیه رستمیان از دانشگاه الزهرا، لعیا محمدی از دانشگاه فنی و حرفه ای و فاطمه بغدادی از دانشگاه تهران قهرمان شدند.

تکواندو

مسابقات تکواندو در چهار وزن برای مشخص شدن قهرمانان این رشته ورزشی برگزار شد.

راحله زینالی از دانشگاه تهران در وزن منهای 46 کیلوگرم قهرمان تکواندو شد، مقام دوم به اوین فرامرزی از دانشگاه الزهرا «س» و مقام سوم به فاطمه محمدپور از دانشگاه چمران رسید.

قهرمانان وزن منهای 53 کیلوگرم به ترتیب سارا خوست از دانشگاه بروجرد، فاطمه گرگانی از دانشگاه مراغه و زهرا زارع از دانشگاه شهید بهشتی و ساگر احدینیا از دانشگاه فرهنگیان اصفهان در مجموع مقام سوم را کسب کردند.

قهرمانان وزن منهای 62 کیلوگرم تکواندو به ترتیب ساغر قزوینه از دانشگاه فنی و حرفه ای شریعتی، ساناز صدرالدینی از دانشگاه مراغه و فاطمه موسوی زاده از دانشگاه هنر کرمان بودند و هادیه سلطانی از دانشگاه ایلام در مجموع مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. به دست آورد.

در تکواندو منهای 75 کیلوگرم غزاله یوسفی از دانشگاه زنجان مقام اول را کسب کرد و سحر صادقی از گیلان و محدث روحی از تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند و عاطفه سادات علوی زاده از اراک مقام سوم را در مجموع کسب کردند.

تنیس روی میز

در بخش تیمی تنیس روی میز 12 تیم از 12 دانشگاه حضور داشتند که پس از دو روز رقابت دانشگاه تهران مقام اول، موسسه غیرانتفاعی زند شیراز دوم و در مجموع رتبه سوم به دانشگاه تبریز و صنعتی امیر کبیر رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید