پایان مسابقات تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو و بدمینتون با معرفی برترین ورزشکاران و تیم ها


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885113

سومین روز از پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانش آموزی با حضور برترین تیم ها و ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی و تکواندو با برتری تیم دانشگاه تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عمومی سازمان دانش آموزی، سومین روز از مسابقات المپیاد دانش آموزی در 7 رشته با معرفی تیم ها و متسابقان برتر در 4 رشته تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی و تکواندو به پایان رسید.


دانشگاه تهران در مسابقات تیراندازی برنده شد

مسابقات تیراندازی با حضور 25 دانشگاه برگزار شد که تیم دانشگاه تهران با امتیاز 3295.3 به مقام قهرمانی رسید، تیم دانشگاه اصفهان با امتیاز 32587.7 نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه فردوسی مشهد سوم شد. جایگاه با 1.3179 امتیاز

با پایان یافتن مسابقات انفرادی تپانچه بادی پانزدهمین المپیاد ورزشی مردان کشور، مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی مقام اول را کسب کرد و تندری در مجموع 570 امتیاز این مسابقات را به دست آورد و سجاد پورحسینی از دانشگاه گیلان نیز به مقام نخست دست یافت. مدال نقره با 568 امتیاز و علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران با مجموع 560 امتیاز بر سکوی سوم این مسابقات ایستادند.

در مسابقات تیمی تپانچه بادی تیم تهران با کسب بالاترین امتیاز در بین رقبا موفق شد بر سکوی نخست بایستد، تیم تهران متشکل از علیرضا میرزایی، محمد مسعود مهدوی نژاد و محمدامین باجلانی در مجموع 1623 امتیاز کسب کردند.

تیم فردوسی از مشهد با حضور ستار عطسانی، امین مالوف و علی شجری نیز در مجموع 1597 امتیاز را کسب کرد و بر سکوی دوم ایستاد و تیم اصفهان با ترکیب نیما الگونه، محمدصادق قادری و مسعود نوروزی. با مجموع 1583 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.


جام قهرمانی مسابقات بدمینتون به دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان رسید

مسابقات بدمینتون در بخش های انفرادی، دونفره و تیمی در آکادمی هیئت بدمینتون استان برگزار شد و با قهرمانی تیم دانشگاه خط سیستان و بلوچستان، دوم شدن تیم شیراز و کسب مقام سوم در مجموع تیم های دانشگاه های قم و گیلان به پایان رسید.

بخش انفرادی: مهدی رضایی از دانشگاه فردوسی مشهد مدال طلا، مهدی انصاری از دانشگاه خوارزمی مدال نقره و محمد طاهرزاده از دانشگاه مازندران و متین مقیمی از دانشگاه سمنان مشترکا مدال برنز را کسب کردند.

دوبل: صالح سنگ تراش و محمدمهدی میرشکاری از دانشگاه هاتف سیستان و بلوچستان مقام اول، علی شاه حسینی و محمدجواد قریب از دانشگاه تهران مقام دوم و در مجموع مقام سوم به علی حسین هانی و محسن معصومی از دانشگاه زنجان و محمدرضا رسید. قیصری و محمد چار مالی از دانشگاه شیراز هستند.


جمشیدی از مسابقات پوسه طلا گرفت

در پایان این مسابقات محمدمهدی جمشیدی از دانشگاه پیام نور همدان مدال طلا، علی سلیمانی از دانشگاه اصفهان نقره و علی سهرابی از دانشگاه علامه طباطبایی و امیررضا مهربان از دانشگاه تهران به مدال برنز مجموع این مسابقات دست یافتند.


دانشگاه تهران قهرمان مسابقات تنیس روی میز شد

مسابقات تنیس روی میز با قهرمانی تیم دانشگاه تهران به پایان رسید و تیم فنی و حرفه ای گیلان نایب قهرمان شد و تیم های دانشگاه محقق اردبیلی و صنعتی امیر کبیر در مجموع به مقام سوم دست یافتند.

بخش انفرادی: سید محمد موسوی طاهر از دانشگاه گنبدکاووس طلا، محمد امین خانته از دانشگاه تهران مدال نقره و ماهان چینه‌وری و حمید نجف پور از دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان به طور مشترک مدال برنز را کسب کردند.

دوبل: افشین نوروزی و محمدامین حنطه از دانشگاه تهران مقام اول، مصطفی نوری و خمان صباغیان از دانشگاه ملایر مقام دوم و ماهان چینه وری و محمد محمدی صفا از دانشگاه صنعتی گیلان و مرتضی رضایی و سید حامد ذوالخاوریه مشترکا مقام سوم را کسب کردند. دانشگاه بوعلی سینا همدان وارد شد.


دانشگاه تهران در توزیع مدال پیشتاز است

در پایان روز سوم این رقابت ها و در جدول توزیع و نتایج مدال ها، دانشگاه تهران با 3 طلا، 3 نقره و 3 برنز و 69 امتیاز در صدر و دانشگاه فردوسی مشهد با 2 مدال طلا و 1 مدال در رده اول قرار گرفت. مدال نقره و 32 امتیاز در رده دوم، دانشگاه اصفهان با 1 طلا، 1 نقره، 2 برنز و 28 امتیاز در جایگاه سوم، دانشگاه شیراز با 2 مدال نقره و 2 مدال برنز و 27 امتیاز در جایگاه چهارم و دانشگاه شهید بهشتی با 1. طلا و 2 نقره و دانشگاه خوارزمی با یک طلا، یک نقره و یک برنز با 25 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مردان از 9 تیرماه آغاز و تا 14 مردادماه به میزبانی دانشگاه تبریز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید