اعلام استعفای صدری از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس/ سرخپوشان بدون حداقل تیم مدیریتی!

ساعت: 19:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799839

سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمت خود در این باشگاه استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود در باشگاه پرسپولیس استعفا داد.

متن خبر مجید صدری به شرح زیر است:

«یک سال از بازدیدم از مجموعه محبوب، معروف و سنگین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس می گذرد.

در تمام روزها و لحظات حضورم در باشگاه، تمام تلاشم را به کار گرفتم تا با همه اقوام مجموعه، باری را از دوش بردارم و اقدامات موثری برای درخشش هر چه بیشتر و بهتر باشگاه انجام دهم. البته شکر خدا و تلاش و همکاری دوستان. درست متوجه شدیم.

اما بازدید از این باشگاه بزرگ و پرآوازه و ادامه این مسیر حداکثر تلاش و حمایت جدی مجموعه مدیران ارشد را می طلبد که در حال حاضر بنا به دلایلی به کندی پیش می رود.

حرفه های ناگفته زیادی وجود دارد و آخرین مورد در پشت صحنه اخراج ناجوانمردانه ما از آسیاست که حتما به موقع برای همه هواداران به تفصیل توضیح خواهم داد.

اعضای محترم هیئت مدیره، کادر فنی، تیم مدیریت، مربی عزیز، جناب آقای یحیی، تمامی بازیکنان، تیم های باشگاهی و آکادمی، پیشکسوتان و همه هواداران با تمام خیر و محبت و امیدوارم ادامه مسیر موفق و سربلند باشد. بودن.

با نامه های رسمی وزیر ورزش جناب آقای دکتر سجادی از آنها خواستم با استعفای من از ریاست هیئت مدیره و سرپرستی باشگاه موافقت کنند.

برای همه عزیزان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

با سپاس و ارادت فراوان

سید مجید صدری »

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید